Geen vraag of probleem of tip deze keer, maar gewoon iets wat ik wilde zeggen: Ik ben zo trots op mijn grote kleine man, ik hou zoveel van hem! Hij is al die gebroken nachten meer dan waard! Een gelukkige moeder
lekker he! ook al heb je soms weleens iets van pffffffffft alweer zo vroeg wil graag uitslaapen en als je dan op het kamertje komt en je ziet dat lekker lachende koppie dat maakt alles weer goed! het is het dubbel en dwars waard!
Hier absoluut hetzelfde gevoel. Anouk heeft nu erg veel last van krampjes en huilt best veel nu, maar ik zou dr echt niet meer kwijt kunnen. Liefs, Duveldraakje
Heerlijk he! En ik kan je zeggen dat het gevoel nóg intenser word. Als ie straks naar je lacht als je als een zombie 's morgens zijn kamertje opkomt dan breekt de zon door Als hij zich opeens van zijn rug naar zijn buik rolt laat je alles uit je handen vallen en ga je iedereen vertellen wat ie nou weer voor geweldigs gedaan heeft, haha Als je hem kusjes in zijn naar spuug ruikende nekje geeft en hij begint te schateren dan breekt je hart zowat van liefde......... Ik wist dat kinderen krijgen mooi was maar dit had ik nooit kunnen bedenken. Geniet er lekker van, het is een cliche, maar het gaat echt heel snel! Dan zie je een pasgeboren baby in de supermarkt en kijk je in je eigen wagen en dan vraag je je af hoe die kanjer ooit in jouw buik heeft kunnen zitten
gefeliciteerd met je zoontje! bij mij is het na drie keer nog steeds liefde op het eerste gezicht in zijn puurtse vorm
ze kan me ook heel gelukkig maken, als ik gewerkt heb en een rotdag heb gehad, en ik zie mijn dochter.......weg rotgevoel