En wanneer moet je ze gaan poetsen dan? Yara (7 mnd) heeft er eergisteren ook 1tje door gekregen, gelukkig zonder problemen, het is wel heel scherp...
nee hoor.. alle tandjes zijn bij sommige bij rond 't 3e jaar allemaal door.. ik moest al poetsen van het CB, toen haar eerste tandjes goed omhoog waren...
ah man ons Anne-Sophietje ziet er zo ontzettend van af! Koorts, diarree, slaap veel minder tijdens de dag...zou soms zo kunnen mee huilen met haar... vind het zo triestig... bijtringen wil ze niet, mag er amper aankomen... ben beetje einde raad. Heeft op een week tijd 2 tandjes die al een beetje doorstaan. arm bolleke
Bestaat eigenlijk nog dat goedje (ben de naam kwijt) dat je op het tandvlees moet smeren zodat het verdooft?
Ja dat spul heb ik ookal aangeschaft, gewoon voor het moment dat Jonathan er erg last van gaat krijgen. Met zijn tandjes schiet het niet echt op meer. Het blijft bij die kleine puntjes, en 'groeien'er niet verder uit. Vind ik niet zo erg hoor...kan ik tenminste nog met een gerust hart BV geven
Heb hier het idee dat niet veel helpt (chamodent, dentoxin, gengigel). Slapen en drinken zijn een drama. Vandaag drinkt ze echt amper iets, zowel borstvoeding als flesje wil ze niet. Ben vanmiddag een heel eind met haar gaan rijden in de auto om haar in slaap te kunnen krijgen Al 9 weken komt ze bijna ieder uur 's nachts. Ik moet zeggen dat het veel energie vreet, zowel bij haar als bij mij. Voelde vandaag een flinke bobbel en zag op de plek van de bobbel een wit rondje. Zou haar eerste tandje nu dan eindelijk door gaan komen na alle slapeloze nachten?
Het beste middel is nog altijd jenever! Gewoon iets op je vinger doen en over het tandvlees wrijven. Werkt mega verdovend! Kan geen ander middeltje tegen op!
Steven kreeg z'n eerste tand onder met een half jaar. Ik zag ook duidelijk een klein puntje, de volgende dag was het al een streepje, en toen kwam de 2e ernaast ook meteen.
Jaime heeft wel 3 maanden gekwijld met handen in de mond gezeten etc. Schijnbaar is handen in de mond interessant in een bepaalde leeftijd, ze voelen met hun mond. Bij Jaime kwamen dr tanden door toen ze bijna 7 maanden was. En wat jij schrijft ook die sneetjes in dat kaakje...
En dat smeer jij ook bij jouw zoontje? Dentinox werkt echt heel goed. Ik heb ook een Spaans tandenwondermiddel, werkt ook perfect.
Nee. dat doe ik niet bij Vigo. Jenever is iets wat ze daar vroeger voor gebruikten toen er nog geen middeltjes zoals nu waren. Ik heb al vaak van mensen gehoord dat het echt heel erg goed helpt.... Weet zelf niet of ik het zou doen hoor, maar er zijn nog steeds wel mensen die jenever hiervoor gebruiken (natuurlijk wel met mate).
Bij Isabelle is, eindelijk, na een hoop maanden met gekwijl en bijten, afgelopen maandag haar eerste tandje doorgekomen.. Maar volgens mij heeft ze er niet echt veel last van gehad.. Het enige wat ik bij haar opmerk is dat ze wat moeilijker in slaap komt, maar of dat nou door de tandjes komt? Vind het wel leuk staan, dat ene tandje.. lekker eigenwijs.. Hopelijk komen de volgende tandjes ook zo 'makkelijk' door, scheelt een hoop ellende voor mijn kleine meisje, als ik het hier zo lees..
Luca is 8 en halve maand en nog geen tandjes. mijn man had pas met 1 jaar zijn 1ste tandje. Wel 2 witten streepjes aan voorkant te zien,maar niks bovenop. Vandaag wel rood wangetje en veel zijveren hoor. achterbuurmeisje is week ouder dan Luca en heeft al 5 of 6 tandjes. dus erg verschillend ps ik gerbuik chamodent,als ik denk dat ie last heeft groetjes
Nou, ik weet het niet meer hoor. Alle huis-tuin-en keukenmiddeltjes geprobeerd maar slapen lukt gewoon echt niet. Ze kan ook zoooo zeuren, pfff...word er moe van. Ik snap wel dat het voor haar heel vervelend en pijnlijk is maar mama begint na 10 weken slapeloze nachten aardig vermoeid te raken en overdag kom ik ook niet aan mijn rust toe. Zo, dat lucht op...
mijn dochter had met 4 maanden al 2 prachtige tanden. voor ze doorkomen zie je vaak 2 streepjes zitten. ze vinden het ook fijn als je met je vinger het tandvlees wat masseert. maar het ene kind heeft er last van en het andere niet. maar uiteindelijk krijgen ze allemaal een keer tanden.