Tujababy

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mouschy, Jul 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Gebruiken jullie dit ook? en wat is jullie ervaring hiermee?

Tujababy

Samenstelling en Werking
    Water, glycerol, zoetstof (xylitol), alcohol, Chamomilla extract D6, Gelsemium sempervirens extract D6, Thuja occidentalis extract D6, Arnica montana extract D6, Ferrum phosphoricum D12. Alcohol 3,1 % vol.
    Thuja occidentalis: helpt de weerstand te verhogen en ondersteunt het herstellend vermogen van de huid na de prik.
    Arnica montana: bevordert de doorbloeding voor een sneller herstel van de prikplek.
    Chamomilla: is goed voor rusteloze en huilerige kindjes.
    Gelsemium sempervirens: werkt ontspannend en helpt bij een gewijzigd slaapritme.
    Ferrum phosphoricum: heeft een gunstige invloed op het zich niet lekker voelen van je kindje

Toepassing
    Tujababy versnelt het herstel na vaccinatie. Het helpt de weerstand te verhogen en verzacht de gevolgen van vaccinaties, zoals het zich niet lekker voelen, huilen en een gewijzigd slaapritme.

Dosering
    Tujababy kan gebruikt worden als kuur rondom de vaccinatie. De kuur begint 2 dagen vóór de vaccinatiedag en eindigt 2 tot 3 dagen na de vaccinatiedag.
    - 2 dagen vóór de vaccinatiedag beginnen, ter ondersteuning van de weerstand, met 3 maal daags 3 druppels (0-1 jaar) of 3 maal daags 6 druppels (1-6 jaar).
    - op de vaccinatiedag : 4 tot 6 maal 3 druppels (0-1 jaar) of 6 druppels (1-6 jaar).
    - 2 tot 3 dagen na de vaccinatiedag: 3 maal daags 3 druppels (0-1 jaar) of 3 maal daags 6 druppels (1-6 jaar).

Consumenten prijs inclusief btw:
    € 6,95

http://www.kindvsm.nl/

daar kan je nu deze maand mee doen en dan krijg je dit gratis!

2. Niet meer actief

nooit van gehoord en As heeft verder geen last van de vaccins, misschien over 2 wkn wanneer ze de BMR heeft gehad, maar ook die schijnt nu veel milder te zijn.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nope lars heeft ook nergens last van. Maar als je kindje er last van heeft zou ik eerder naar zoiets grijpen dan paracetamol. Ik ben wel van het homeopatische bij jonge kinderen.

4. Elvier

Elvier Lid

Jun 21, 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Ik ken t ook niet, al gebruik ik wel veel van VSM voor Boyd... maar hij heeft ook nog niet echt veel last gehad van de vaccinaties.

5. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Ken het niet, nooit van gehoord dat er uberhaupt iets was voor kids na een vaccinatie. Mijn meidjes hebben ook weinig tot geen last van de vaccinaties gehad.

6. Carmen

Carmen Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wij hebben het wel gebruikt en ik ben erg positief! De pneumokokken prik schijnt veel pijn te doen en lastige bijwerkingen. Djurra was dan ook heel hangerig en huilerig en super uit haar doen. Maar een paar druppeltjes en ze voelde zich echt beter!

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb het nu ook gebruikt bij Ewout, hij had er wel last van en nu met die druppels is het veel beter. Ga het zeker volgende keer weer gebruiken :D

8. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    na een paar uurtjes zijn ze der weer bovenop
    meestal hebben ze wat last van stijf beentje
    maar een beetje masseren voor de prik en erna doet wonderen

en als het lichaampje reageerd met koorts dat is alleen maar goed
    teken dat het lichaam de vacinatie aan het aanvallen is