Hoi, Als je een wit puntje in het tandvlees ziet en het voelt scherp aan, hoelang duurt het ong. dan voordat ie helemaal door is?
Hier duurt het wat langer, ik denk dat het nu al 2 weken geleden is dat het eerste puntje te zien was en de tand is nog niet helemaal door.
het duurt wel even voordat een tandje echt helemaal door is. Mijn zoontje heeft er nu 4 die aan het doorkomen zijn waarvan de eerste al eind juni begon
Hier duurde 't bij de eerste vier tandjes vrij lang, iets van 4 weken denk ik. Daarna duurde 't steeds maar een week ofzo. @ Nijnka: weet je zeker dat 't tandjes zijn? Milan had met een maand of 4/5 ook een wit puntje in z'n mondje (waarvan wij in eerste instantie dachten dat 't een tandje was), maar dat was een talgkliertje.
hoi, Oke, het voelt echt scherp, en ook de symptomen van het doorkomen zijn nog aan de gang Ben benieuwd......
Nee ik ging ervanuit dat het aankomende tandjes waren, maar aangezien het zo lang duurt eer ze doorzijn.. Hoe kan ik weten of het een talgkliertje is of een tandje? Zijn wel een aantal puntjes bij elkaar, net op de plaats waar de eerste tandjes moeten komen..
@ Nijnka: als het puntjes zijn denk ik toch aan talgkliertjes. Hier was 't begin geen puntje, maar echt een streepje, zo breed als een tandje zeg maar.
Hier was het eerste tandje ook echt een puntje.. dat was onderin! Toen duurde het denk ik goed een week dat die écht door was.. bovenin was het wel een streepje
Hoi, Ja, ik zie ook een streepje, maar de linkerkant (het hoekje van het tandje zeg maar) steekt er boven uit en die is zo scherp, Waren jullie spruiten tijdens deze periode ook zo vroeg wakker?
Nou dames, Wel leuk om te vertellen, dat het eerste tandje door is en de 2e onderweg (voelt ook weer erg scherp)
leuk om te lezen! Hier al weken aan het rommelen, de laatste dagen echt erg. Hoop dat het snel doorzet! @ keteltje: fijn dat de 1e door is, de 2e dan hopelijk ook snel!
Hier begon het met ontzettend kwijlen, weken lang. Toen scherpe kantjes en na een week ofzo een tand. Verder helemaal geen symptonen. Er komt er nu nog eentje naast zie ik. Zit al een week een scherp streepje. Dus zal ook wel snel doorkomen.
De eerste 2 kwamen echt in 1x door, maar nu zijn we al weken aan het modderen met haar tandjes.. eentje is eergister doorgekomen en vandaag nog 1 en zie er al 2 meer die staan te trappelen om tevoorschijn te komen..
Bij Jenna's ondertandjes waren ze binnen 2 dagen door maar nu bij haar boventandjes zit er al ruim een week puntje... we wachten geduldig af