nooit! NOOIT! zou het gebeuren.. ik had toch verdikkeme goed overleg met eefje gehad en ze had me beloofd om nooit (NOOIT!) een kale plek achterop d'r hoofdje te krijgen... zo teleurgesteld.. oja en het arme kind krijgt ook nog eens mijn haarkleur.. ben nu donkerbruin, maar stiekem ben ik kastanjerossig haha.. nog kaal hoofdtips??
mijn dochter heeft nog steeds een plekje kaal en word al een jaar. ik vind het ook lelijk(mag ik dat wel zeggen) maar mijn dochter heeftmaand lang in tracktie gelegen in ziekenhuis dus 24 uur met haar hoofd op een matras. tja dat hakt er wel in. mijn dochter was ook iets wat sossig maar nu echt blondje aan het worden
blond is helemaal niet de bedoelling.. haha.. ze is pikzwart en lijkt sprekend op mij.. vind dat stiekem wel leuk
Jinthe had ook een tijdje een kale plek achter op het hoofdje,jeziet altijd nog dat het haar daar korter is..
Gewoon afspreken dat ze net als Eva rond de 6 maanden op haar buik gaat slapen! Bij Eva zag je er met haar eerste verjaardag niets meer van!
babypruik? toupet? van die klipjes met haren eraan of lijm zodat je het weer terug kunt plakken.. damn.. had naar het beste idee van nl gemoeten..
mischien toch maar over op buik slapen? nee gekheid fynn is met 8 weken gaan buikslapen hier dus geen kale plek. bij zijn neefje 3 weken ouder we een grote kale plek. die hebben het opgelost met petjes
Eef heeft een pavlik bandage en daar zitten op haar buikje twee metalen klemmen, dus buikslapen is nog geen optie.. we hopen dat het woensdag af mag.. x
je kan er weinig tegen doen als ze eenmaal veel gaan bewegen met hun hoofdjes dan gaat het schuren tegen het haar en dn krijg je kaal plekje lynette heeft ook donker haar en bij haar is het nu helemaal weg getrokken en groeit ineens erg hard het haar met 6 maanden was het kaal plekej weer weg
Kyra had ook zo'n mooie kale plek. Ik heb haar toch maar eventjes gezegd dat monnik worden toch niet zo'n goed idee was. En het heeft eventjes geduurd maar uiteindelijk heeft ze toch geluisterd. Hetis nu eventjes minder mooi, maar het groeit echt snel weer aan nadat ze gestopt zijn met het schuren van het hoofdje.
Jammer moontje, te laat met je uitvinding! BabyToupee.com Is't niet afschuwelijk?? Hahaha... Onze dochter had het ook heel erg, en later door het rollen op vloerbedekking werden de zijkanten ook nog eens heel erg kort, alleen bovenop was het nog lang, stond niet erg charmant Ik heb na haar eerste verjaardag alles op 1 lengte geknipt.. dan groeit het veel mooier bij. Verder kun je er helaas weinig tegen doen! En wat die haarkleur betreft. Dochtertje werd zwart geboren, en is heel langzaam aan steeds lichter geworden.. ook een tijdje heel rossig geweest.. nu is ze spierwit!!
gelukkig dat dit onderwerp er is hihi, mijne kleine meid krijgt ook een kaal plekje op der achterhoofd, terwijl ze altijd op zij legt maar haar hoofdje, maarja ze draait hem zelf wel is hihi, maarja der is hoop dat het goedkomt lees ik hier hihi. hier ook een met pikzwart haar geboren en wordt iets lichter, zal mij benieuwe wat het wordt hihi zo toupett is ook niks hihi
Hier ook een kale plek. Langzaam begint het nu weer te groeien. Op buik slapen wil hij echt niet, al geprobeerd maar dan wordt het krijzen! En zo'n toupetje is echt zielig...
Ik snap niet waarom dat kale plekje lelijk wordt genoemd, en het verbloemd moet worden met petjes?? Het hoort toch gewoon bij baby's, zo'n kale plek? Mijn zoon had het ook, maar omdat hij nu al maanden op zijn buik slaapt en speelt, is het inmiddels bijna dichtgegroeid. Maar ik vond het juist altijd erg schattig
haha dat toupetje haha.. oooh ik overleef het ook wel hoor, maar Eef heeft al best lange haren en het ziet er best maf uit... x
Wat heeft Eefje precies gehad dan? Las boven in de topic dat ze lang in het ziekenhuis heeft gelegen, maar nu die ijzeren klemmen. Beetje nieuwsgierig, maar denk vraag het gewoon
Mijn dochtertje had ook veel haren bij de geboorte, en nu nog maar heel weinig . Ze heeft achteraan haar hoofd ook een plekje dat afgeschuurd is, en de rest valt gewoon uit. Ik zie wel dat er al nieuwe haartjes aan het groeien zijn, allemaal blonde, en bij haar geboorte was ze ook bruin . Ach, ik maak me er niet druk om dat ze nu minder haar heeft, het groeit wel weer.
Wie laat zijn kindje nu zo rondlopen?! Hier ook een kale plek. Begon met een klein plekje maar werd een mega plek bijna zo breed als haar achterhoofdje Ze slaapt nu op de buik dus het begint dicht te groeien Ochja hoort er nu eenmaal bij, maar vond het wel heel erg zonde want ze had zulke mooi lange haartjes toen ze geboren werd.