Hoe lang duurde het bij jullie kindjes voordat een tandje helemaal door was. Zeg maar vanaf dat je het eerste puntje boven het tandvlees uit voelde komen, totdat je een volledige tand zag..?? Ik vind het hier namelijk erg lang duren, dus dat belooft nog wat voor de toekomst..
hoi EmyD, Hier duurt t lang hoor! Mn zoontjes eerste tandje kwam eind oktober door en ik heb nu pas het idee dat ie er helemaal uit is. Zn tweede tandje kwam 3 weken later, ca half november en deze is nog klein vergeleken met zn eerste tandje! Gelukkig heeft hij niet aldoor last. Ik geloof dat hij er geen last meer van heeft/ had vanaf het moment dat t richeltje door het tandvlees heen is gekomen. Heeft jouw dochtertje er dan al die tijd last van??
Bedankt voor de reacties! Hier heb ik het eerste 'puntje' een maand geleden ontdekt. En ik denk dat het tandje nog niet voor een kwart door is.. En nu komen de 2 boventandjes eraan. Stug tandvlees.. Ze heeft (denk ik) niet steeds last van hetzelfde tandje. Maar ze heeft zo'n anderhalve maand last gehad voor het eerste tandje. Toen ik deze voelde waren haar klachten weg. Maar ja, een week later begon de ellende voor de volgende tandjes. Ze heeft niet veel pijn, maar wel snotterig, ineens verhoging, maar vooral humeurig.. Als het in dit tempo blijft gaan, heeft ze alle tandjes nog niet tegen de tijd dat ze moet gaan wisselen..