hoi meiden, Even een vraag, mijn zoontje slaapt altijd met 2 tutdoekjes ( met van de knopen eraan). Maar hij heeft altijd die knopen in zijn mond en zit er dan lekker op te sabbelen. Nou is het niet erg, ik was ze iedere week. Maar die gore muffe lucht krijg ik er niet uit. Ik heb al van alles geprobeerd, hebben jullie nog tips? Van de week dacht ik dat hij een poepbroek had maar het was gewoon puur dat knuffeltje, dat ding stinkt gewoon.
Hoi Hoi, Uhm je wast ze elke week schrijf je? Ik zou ze in de wasmachine doen en op extra spoelen zetten en dan wasmiddel erin doen, echt maar paar druppels.. (puur voor de geur dus.)
eerst in de azijn leggen, dan wassen. Werkt als een tierelier, ook met muffe zweetlucht in shirts enzo.
Ja, precies, dat dacht ik ook. Of die knopen laten weken in de Oxi Action en heeeeeel goed uitspoelen.
Dat had ik al geprobeerd maar die knopen zitten zo strak zijn niet los te krijgen. Zal dat azijn is proberen van de week.
hier dus ook een ioor knuffel met lapje eraan en oh oh wat stinkt dat ding. Haar handjes stinken dan ook zo.. blegh... Ik heb al zoiets om het doekje eraf te halen hahaha, want elke dag een spuugdoekje ruikt niet.
ik heb de knopen eraf geknipt en dichtgenaaid. Bij de nieuwe toen gelijk de knopen eruit gehaald. Nu is t ruiken al veel minder, maar de tip van azijn werkt goed! Doe ik hier ook al dik 2 jaar.