Hik na lachen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boefjesmamma, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Al vanaf dat mijn zoontje hardop kan lachen/schaterlachen (3,5 maand) krijgt hij meteen als hij gelachen heeft of zelfs tijdens het lachen de hik. Is dit normaal? Hebben meer kinderen dit?
    Vind het zo sneu. Ligt hij heerlijk te lachen en daarna die vervelende rot hik :)

2. adi

adi Niet meer actief

hahahaha... bij Melisa precies hetzelfde... ik lig dan helemaal in een deuk van die hik, en dan moet zij nog harder lachen, en krijg ze nog meer hik ;)

3. Leliana

Leliana Niet meer actief

Mijn jongens hebben hier ook last van!
    Zijn ze eindelijk eens lekker aan het schateren komt die vervelende hik weer!
    Wel jammer hoor .. ik kan zo van die lachjes genieten! :D

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mijn zusje! Die moest hard lachen, vervolgens hikken en boeren. Blijkbaar slikte ze heel wat lucht in bij het lachen :D Heeft bij ons vroeger voor veel vermaak gezorgd, ze had dat echt tot ze tiener was en misschien zelfs nu nog wel...

Als ze wat ouder zijn kan de hik ze misschien ook minder schelen.

5. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ja same here! mijn zoon is nu bijna 22 maanden en heeft t nog steeds als ie schaterlacht..gelukkig heeft hij er nu niet zoveel last meer van als toen ie baby was..nu moet ie lachen om zijn eigen hik :)

6. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    hier ook hoor ;)

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hier ook! Vind het ook zo sneu voor hem. Maar hij heeft er zo te zien geen last van, hij blijft maar doorlachen :D

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook zoeen, nou kreeg hij als kleine baby toch al vaak de hik. Dus na het lachen ook.. Dat is gelukkig rond de 4-6 maanden wel beter geworden.

9. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Jasmine is nu al een jaar geweest en heeft hier nog steeds last van. Al lijkt ze er zelf geen last van te hebben hoor, het is meer mama die het naar vindt. Geef haar nu meestal een slokje water, wat over het algemeen wel goed helpt tegen de hik.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja ons ventje krijgt altijd de hik met het lachen. vaak zo erg dat hij tijdens het lachen soort van boertje laat lijkt het wel. die hik gaat weer over als hij even wat drinkt

hij heeft er zelf geen last van, hij moet zelfs harder lachen als hij merkt dat ie de hik krijgt

11. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron gaat er niet harder van lachen en vindt het volgens mij maar irritant. Meestal ga ik hem maar nadoen met hikken. Daar kan hij dan wel weer om lachen :D

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ja hier ook 1 die de hik krijgt als ze dan eindelijk eens lekker lacht!

Deel Deze Pagina