Wat is jullie budget voor sinterklaas?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Naantje20, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Budget per kind voor sinterklaas

1. 0-25 euro

2. 26-50 euro

3. 51-100 euro

4. 101-150 euro

5. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Hoi,

Hoeveel gaan jullie uitgeven aan cadeau's voor sinterklaas?
    Gewoon benieuwd, weet het zelf namelijk nog niet echt aangezien ze net jarig is geweest en overladen is met cadeautjes.

2. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Niet teveel. Zoon is dan bijna 11 maanden. Hebben hier nog speelgoed liggen waar hij nog niet mee gespeeld heeft... Heb eigenlijk geen zin/behoefte om mijn hele huis vol speelgoed te hebben dat niet aangeraakt wordt.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb niet echt een budget...koop gewoon als ik iets leuks vind.
    Onze dochter is 1 december jarig en krijgt dan natuurlijk al allemaal cadeautjes.
    Dus ik vind tussen de 30 á 50 euro wel genoeg voor sinterklaas....maar het kan zo zijn dat ik iets leuks zie en het toch 80 euro wordt.

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Geen idee eigenlijk. Momenteel heeft hij alles qua speelgoed wat hij nodig heeft, en het idee van sinterklaas snapt hij toch niet. Weet dus niet of we wel wat voor hem kopen voor sinterklaas. Als hij weer wat nodig heeft dan kopen we dat dan gewoon.

5. tulip

tulip Niet meer actief

Ik vind 50 euro wel een mooi bedrag.

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ongeveer 40 a 50 euro.
    En dan voor mn eigen kindjes, mn ouders en mn zus dr gezinnetje (4).
    Met kerst doen we de grote cadeaus voor onze eigen kids (ong. 100 euro per kind)

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

onbeperkt hihihihi wij hebben een heelee grote speelgoedwinkel :D

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nou ehm....5 -15 euro? Plus we vieren thuis nog Kerst (lootjes trekken) en ze is in januari jarig. Wat heeft een kindje van 2 nou door van Sinterklaas? Dus hier een kleinigheidje op de feestdagen en een groot cadeau met haar verjaardag. x

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Niet echt een vast budget maar ik weet nu al dat hij weer overspoeld gaat worden door cadeau's van opa & oma (schoonouders). Mijn ouders en zus geven een kleinigheidje. Even kijken dus wat er overblijft voor ons om te geven

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een budget hebben we niet maar we vieren Sinterklaas wel een beetje. Ach ze zijn nog erg klein dus het maakt allemaal niet erg veel uit (trouwens als ze groot zijn ook niet! :D). Ze krijgen met Sinterklaas een aantal kadootjes en met kerst nog 2 of 3 kleintjes (dan is het kado avond voor de volwassenen)

Ik denk dat ik rond 30 - 50 euro per kind uitgeef aan Sinterklaas en dan nog een keer 20 - 30 met Kerstmis. Ze krijgen dan ook nog een boel van opa en de oma's en tantes etc. Oftewel... veel te veel! :$

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Voor haar verjaardag (twee weken eerder) een budget van 30 euro, voor sinterklaas houden we het meestal op 10-15 euro. De kids krijgen van mijn man zijn werk allemaal ook een kadootje, en met kerst meestal van zijn ouders nog wel wat, dus we vinden het wel best en hebben ook weinig zin om ons huis uit te puilen ;)

Tussendoor als er speelgoed is waar ze erg aan toe is, en we dat niet kunnen lenen bij de speel-o-theek (of dat juist een enorm succes blijkt), kopen we wel af en toe speelgoed bij, moet ik zeggen. Rond deze leeftijd vind ik dat wel zo handig, om voldoende uitdaging en ontwikkelingsmogelijkheden aan te bieden.
    Zodra ze op school zitten, hebben wij nog een paar vaste kadomomenten en meer niet: verjaardag, sinterklaas en zomervakantie. Die laatste is dan iets kopen van hun spaargeld, aangevuld met een klein bedrag vanuit ons, als dat nodig is.

12. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    we vieren geen kerst, dus alle "seizoenscadeaus" geven we met sinterklaas. Aan de andere kant is ze wel in november jarig....
    Ik wil graag 1 echt ding geven, en dan denk ik dus aan een trein, duplo, hobbelpaard, en dan nog 1 keer iets kleins in de schoen. Dan kom je al gauw rond de 60 euro uit.
    Wij beginnen er bewust wel al vanaf het eerste jaar mee, het is zo´n leuke traditie! En die cadeautjes worden toch een keer gekocht, dan vind ik het wel zo leuk als het met sinterklaas is.

13. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Wij gaan sinterklaas en kerst vieren ook al krijgt hij er nog niks van mee waarschijnlijk. Kerst vierden we sowieso al altijd met cadeautjes, maar nu zullen het nog wel veel meer cadeuatjes worden :D.
    Ik heb geen speciaal budget, ik koop gewoon wat ik leuk vind.

14. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

weet nog niet maar ik ga duplo halen dus dat is niet goedkoop en ik haal nog een slee...denk rond de 80 euro..

15. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Dit jaar vieren we nog geen sinterklaas, dat snapt hij toch nog niet. Ik vermoed dat zijn opa's en oma's wel iets voor hem gaan kopen, maar dat moeten ze zelf weten. Kerst vieren we wel altijd met cadeautjes. Ik houd voor iedereen een bedrag aan van ongeveer 15 euro, dus ook voor Daniël.

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik kom wel boven de 100 euro, maarrrr ik vind dit wel verantwoord; ze krijgt een keuken van ikea en die gaat jaren mee, ook voor baby nr 2 (75 euro). Verder natuurlijk toebehoren voor de keuken, ook wel 20 euro denk ik. Dat is voor 5 dec zelf. In haar schoen krijgt ze een nachtpon van K3 en een keer nieuwe broodbordjes van het lief! servies. Das ook al 20 euro bij elkaar. Verder kleine dingetjes of snoep in de schoen. Veel geld, maar anders had ze deze dingen ook gekregen.
    Onze beeb krijgt overigens niet zoveel hoor. Wel voor de vorm, anders is het raar voor onze dochter, maar ik naai wel een knuffel voor de vorm ;) En hij krijgt ook een pyama als zij de nachtpon krijgt en hij krijgt ook broodbordjes van lief!

17. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook wel boven de 100 euro schat ik... wat precies weet ik nog niet, in ieder geval duplo en playmobil, een slee en een loopfiets..

18. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Rond de €75 en daarnaast krijgt ze ook wat van de oma's.

19. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik denk dat ik iets van Duplo koop, voor eh, twee tientjes ofzo. Verder krijgt dochter van opa en oma, overgrootmoeder en oom en tante een cadeautje.

20. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Ik zie idd dat de meeste zo rond €50 a €75 uitkomen. Ik denk dat je hier wel al gauw aan zit. Nog leuke ideeen voor cadeautjes?

Deel Deze Pagina