Tip!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by alkievalkie, Apr 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Omdat ik altijd liep te klooien met die parasolletjes op de kinderwagen en voor geen meter werkte, wilde ik jullie deze tip even meegeven.

Werkt ideaal!!! Toen mijn meisjes klein waren gebruikte ik dit ook en is echt zoveeeeeel beter dan zo'n parasol! Hopenlijk een goede tip voor jullie!

Zonnescherm kinderwagen

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ben je geen reclame aan het maken;) Nee hoor ziet er leuk uit.

;) En bedankt voor de tip

Hier zal ik hem niet gebruiken, vind en de parasol een on iets en zo iets on niets.;)

3. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Of gewoon met een hydrofiele luier en wat wasknijpers ;)

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Werk toch echt beter dan die hydrofiele luier! en die heeft geen beschermingfactor van 50.

(hmmm maak misschien reclame ja, maarja wilde gewoon een tip geven, is niet mijn site hoor haha)

5. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Heb ook een dooky en zie ze steeds vaker

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ja,het is ook echt supehandig hoor!

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

maar klik je ze er dan op die ringen?

9. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ringen zit aan 1 kant een plek met die je kan openmaken, je hoeft ze nergens doorheen te doen, maar kan ze gewoon om de kap van de kinderwagen klemmen. Of je doet ze om de stang van de maxi cosi. werkt super!

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Maar bij beide deze dingen ben je dus altijd verplicht om de kap omhoog te hebben staan? Wij vonden het met de parasolletjes juist heerlijk dat je dan de kap niet nodig had en die naar beneden kon doen, zodat het niet zo broeierig werd onder de kap maar het lekker wat 'door kon waaien' voor zoals ik het nu zie, sluit je de kinderwagen alleen maar meer af met deze dingen, waardoor het er juist warmer in word?

Of zie ik dat gewoon verkeerd :D?

11. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt wel, kap moet idd omhoog. en heb gister gemerkt dat het idd wel wat warm wordt.
    parasol vond ik juist niet zo handig, even draaien met de wagen en daar is die zon weer.. maar idd wel luchtiger!

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gewoon een goede parasol kopen. Die van ons kan alle kanten op, vind het helemaal prima.

In de wagenbak ook een hydrofiel en een paar wasknijpers.

13. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    Dat weet ik niet, maar zo zie ik het ook ;).

@Zogelukkig, wij hebben een Bugaboo en daar past alleen het Bugaboo parasolletje op en die is niet handig. Maar een andere kopen gaat dus niet.

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja joh? Oh, ik heb zo'n universeel ding gekocht bij de Babypark, was best prijzig, maar kan alle kanten op, fijn ding! Die monteer je gewoon aan het frame met draaiklemmetjes.

15. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Wij hebben ook een bugaboo en ik heb een parasol van ik geloof Kees, gaat prima hoor...was ook echt niet duur...en lekker groot, toen onze zoon nog in de ligbak lag kon ik heb er helemaal overheen zetten, ideaal!!!

16. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dat ding kan volgens mij ook niet op de bugaboo omdat die geen ronde stang heeft

17. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    Echt?
    Ik ben in 2 babyzaken geweest en daar zeiden ze allemaal dat een andere parasol niet past op de Bugaboo.
    Inderdaad door de vorm van de stang.

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Oke, dan had ik dat dus goed gezien.

Balen joh dat die parasol van jou (bugaboo) niet lekker te verstellen is? En helemaal balen dat je er dus een gekocht hebt, er geen plezier van hebt en nu hoort dat er toch ook anderen op kunnen?

Wij hebben ook 'gewoon' tja merkloze parasolletjes. Ze komen hier gewoon van de prenatal vandaan en denk dat het prenatal merk is, want er is geen merk op te bekennen. Ik denk dat wij nog geen 10 euro per parasolletje betaald hebben, of misschien 15 euro? Maar je kan ze dus aan de onderkant 'buigen' en ook nog aan de bovenkant net onder het echte parasolletje dus ook weer 'buigen' en ja het is wel even buigen maar wij vonden het dus ideaal. Zeker juist toen de kids lekker in de wagen in de tuin stonden ;) (toen we ze nog te klein vonden voor campingbedjes :p).

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

huh wat toevallig ik zat hier ook net naar te zoeken..maar kun je zo n doek ook aan de mutsy bevestigen?

Share This Page