Koninginnedag: tshirt lange of korte mouw (zelf strijkapplicatie erop maken)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamavanmara, Apr 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
    Hallo allemaal!

Waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar wat zouden jullie doen?

Ik ga voor mijn dochter een strijkapplicatie strijken op een tshirt (dat het haar eerste Koninginnedag is). Nu heb ik een tshirt met lange en korte mouw. En ik zit steeds te twijfelen wat ik zal doen. Het wordt zaterdag volgens mij 21 graden, maar wel met af en toe flink wat wind.
    Bij lange mouwtjes kan je deze natuurlijk wat opstropen, maar bij korte mouwtjes kan er weer een vestje overheen. Tsja, wat een dilemma's he? :cool:
    Ik neig zelf naar een rompertje met tshirt met de lange mouwtjes, want dan kan ze er gewoon haar jasje overheen. Anders wordt het rompertje, tshirt korte mouwtjes, vestje en eventueel jasje.
    Hahhahaaha, wat een gedoe nu ik dit zo neerzet, maar ja, zal het toch even bij jullie horen.

2. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

Dec 6, 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Korte mouw en dan een romper met lange mouw eronder!

3. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
    Kijk, dat is ook nog een optie! Nog meer keus... :)

4. Miran6

Miran6 Actief lid

Jan 31, 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het eens met tammetje, korte mouw en lange romper...
    Altijd makkelijk met weersveranderingen

5. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

Dec 6, 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trek je eerst romper met lange mouw aan. Kan gewoon jasje overheen. Als hetw armer wordt, kan jasje uit, maar zijn armpjes nog wel bedekt. Evt stroop je de mouwen op van romper of neem je nog een romper met korte mouw mee.

6. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
    Ik vind het een top idee! Had er zelf nog niet aan gedacht, maar ik ben ook nog niet zo lang mama, dus moet dit soort handigheidjes nog ontdekken.
    Inderdaad, door het rompertje met lange mouwen te doen en het tshirtje met korte mouwen daarop, wordt het niet zo'n dik pakket. Maar wel makkelijk aan te passen door de mouwtjes op te stropen. En als het echt warm wordt, kan het altijd een rompertje met korte mouwen worden. Bedankt voor jullie tips! Ik vind het erg lastig soms hoe ik mijn dochtertje het beste kan kleden.

7. diddi

diddi Bekend lid

Jan 1, 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou voor de korte mouw gaan en dan inderdaad de optie om een romper met lange mouwen eronder kunnen doen!

Share This Page