Heeft iemand ze al in de winkels zien liggen? Wil wat foto's maken en heb dit nodig....*vind ik zelf* of andere kleding waar iets kerstachtigs op staat?
heb je een meisje of jongetje?? op ebay heb ik voor siënna een leuk kerstvrouwen jurkje gekocht, voor jayden heb ik vorig jaar een kerstmannen pak gekocht bij feestbeest miss hebben ze m nu ook weer
Bij de primark hebben ze heeele lieve. Zit ook een knuffeltje bij van een rendier of een kerstman, zó schattig!
bij prenatal hadden ze 2jaar geleden uber lieve kerst pyjamatjes. had m voor mn zoon gekocht en zat gister nog de foto's terug te kijken en wat zag dat er mega lief uit! wat ga je ermee doen?
blokker heeft erg grappige kerstvrouwjurkjes in kleine maatjes voor 1 of 2 euro? heb vorig jaar kerstpyjamaatje gekocht bij kruidvat van rood velour.. misschien hebben ze die nu wel weer?
Bij de prijsmepper hebben ze pyjama's met tekst erop my first christmas en is van zachte stof. Die verkopen ze straks weer bij de kruidvat en trekpleister. Gaat om deze Marktplaats.nl > Eerste kerstpakje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 We hadden hem voor Emma gehaald destijds en nu biu de prijsmepper voor Julia
@ kwabbernoot: mooi dan ga ik daar zaterdag ook maar even heen! @roozjuhga uitnodigingen maken voor het sinterklaasfeest bij ons thuis. Even wat oefenen met photoshop.