Hoi!!! Ik wil mijn nacht met jullie delen..... -22.15 slapen -23.00 Jasmijn bv -02.00 Jasmijn bv -03.00 Jasmijn de speen geven -04.30 Julia wakker, muziekje aangedaan -05.30 Jasmijn bv......helaas kon ze de slaap niet meer vatten:x Gelukkig is dit een uitzondering, meestal hoef ik maar 2 keer mijn bed uit. Ik klaag niet, maar ben wel nieuwsgierig naar jullie nachtrust
Kwart voor 10 gaan slapen 00.45 bv A. 03.45 bv A 06.30 bv A. Schuld van mijn man die iets te luiddruchtig wegging. A. Heeft 1 lange ruk gemaakt, van 18.45 tot 00.45 haha.
Dramatisch... :x 20.00 uur naar bed 00.50 uur gillen, niks willen dus maar naast me gelegd, man op de bank 2.00 uur teruggelegd want hij was zo onrustig 4.45 uur weer gillen, niks willen, dus maar weer naast me gelegd 6.00 uur klaarwakker en nog lang geen flestijd en ook geen honger... Boeh... Als hij nou overdag nog wat sliep dan kon ik een beetje bijkomen, maar met 3x half uurtje tot een uur valt er weinig op te laden, dus buffelen vandaag... Sterkte...
Hier ook. De oudste gaat naar de kdv dus zou ik in principe kunnen bijtanken maar ze slaapt ook mijn 45 min. per keer.
19.30 fles 20.30 naar bed 23.00 wakker gemaakt voor fles 23.45 keer speentje geven 07.30 wakker geworden voor fles Ik maak hem normaal 7 uur wakker want zit ivm reflux nog op 6 flessen, maar wilde nu eens zien hoe laat hij wakker zou worden.... Zie dat de onrustige nachten erg veel voorkomen. Weet hoe het is, weet hoer pas sinds een week van de reflux, daarvoor was het ook drama...
Dramatisch! Half 8 naar bed. Half 1 wakker, mopperen, geen honger, murmelen, huilen. Bij ons in bed geinen, terug in eigen bed. Beetje drinken... Uiteindelijk om half 4 weer gaan slapen... Pfff!
Hier een, voor ons doen, behoorlijk goede nacht: 21u: bv en slapen 2u: bv en weer slapen 4u: bv en weer slapen 9u: wakker worden en opstaan
hier een hele goede nacht, en dat is een uitzaondering haha: 19.30 naar bed 22.30 even wakker aai over de bol en weer verder slapen 7.30 wakker maken dochterlief heeft van 19.30 tot 7.30 geslapen dus mij hoor je niet klagen, maarre troost je, bij mij zien de nachten er heeeel vaak net zoals bij TS uit...
19.30 naar bed 23.00 Speentje 2.45-4.15 wakker... 6.00 speentje 6.45 wakker en eruit Dus geen feest . Ik ga maar ns even koffiedrinken
Goh meiden, respect, hier ook vaak dat soort nachten, zeker nu ze zoveel ziekig is, maar vannacht mocht ik slapen, want ze was bij OMA!!!
Hier ging het best goed moet ik zeggen! Maar hier zijn de nachten sowieso al erg gemakkelijk. Mijn zoontje slaapt overdag slechter dan 's nachts. 21u30: uit bedje gehaald 22u00: flesje 22u45: weer naar bed 5u30: S.em die wakker word, medicijnen geven, verschonen 5u50: flesje
Hier een goeie nacht gehad. En dat terwijl de oudste ziek was. 19.30 Robin fles en slapend weg gelegd. 20.00 oudste naar bed ( had in de middag 3.5 uur geslapen) 21.30 bed verschonen oudste want hij had gespuugd. 23.00 Robin fles en slapend weg gelegd. 23.30 zelf lekker slapen En toen ging om half 8 ons wekkertje. Er niet uit gehoeven voor de kinderen maar wel wakker gelegen van spelende katten
Hier gaat het de laatste tijd steeds beter sinds wel L niet meer wakker maken om 23 uur. 18.45 FV 19.15 Badje en daarna een klein 'toetje uit de fles' 20.00 uur slapen 2.30 uur FV 3.00 uur slapen 6.15 uur FV 6.45 uur slapen 9.00 uur wakker Dus wij klagen hier absoluut niet meer!!! Nu alleen even bekijken of hij uit zichzelf de tijd van 20u tot 2.30u iets kan gaan opschuiven!
I en J allebei om 19:00 in bed. I huilen om 19:30, eerst zachtjes jammeren, wat overgaat in krijsen. ernaartoe, tutje geven, maar I nog steeds overstuur. Hup I uit bed, even beneden kalmeren. Ondertussen J wakker om 20:00, aai over de bol en hij slaapt weer. I om 20:15 gekalmeerd, dus terug naar bed. Alles rustig tot 21:00 I weer overstuur, ernaartoe, gelukkig rustig te krijgen met lieve woordjes en een tutje. 00:00 J wakker, honger! Dus J een flesje en een boertje en om 00:30 weer rustig, ondertussen is I natuurlijk alweer wakker geworden van ? (lawaai? boertje van J? droom?) Dus weer naar I, aai over de bol en zachtjes praten "liefje, alle kindjes slapen, het is midden in de nacht" Godzijdank slaapt ze binnen een kwartiertje alweer. Verder 4 uur lang rustig! Ben ik niet gewend, dus bij beide kindjes gaan kijken op de kamer rond 2:15 Verder geslapen, 5:00 J wakker, heeft weer honger, dus flesje, boertje, 5:25 terug in bed. Ik lig net in bed... 5:30 I wakker, krijssen, gillen, wakker en niet meer willen slapen... Bij mama in bed (papa was al gaan werken) maar niet meer geslapen, dan maar uit bed.... 7:30 J ook wakker. 7:30 zitten we dan met zn 3en beneden, klaar voor een nieuwe frisse dag! Dit was een van de nachten, zo'n 2 maanden geleden... Nu slaapt J gelukkig door, dus heb ik alleen I nog waar ik vaak naartoe moet 's nachts
Gisteren waren we met alles een beetje laat.. We aten zelf pas om 20:15 uur.. 18:00 R bv 18:30 R bed 19:00 R wakker 19:15 zus weggebracht naar vriendinnetje 19:30 R weer honger bv 20:15 wij eten 20:30 Samen douchen met R 21:00 Weer drinken bv 21:20 R bed 23:30 R wakker verschonen en Bv 24:00 Allemaal naar bed 3:30. R wakker, overstuur verschonen bv 4:00 R in bed weer beetje drinken 4:15 R bij mij in bed 7:15 R wakker man verschoont R 7:30 bv Meestal ligt ze rond 19:30 uur in bed. Het was een beetje een rommelavond..
Niet lullig bedoeld, maar wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben met van die waardeloze nachten... Gisteravond lag ik om 22.00u in bed (manlief had nachtdienst). 22.30u kon ik er alweer uit, m'n dochtertje was aan het huilen/jammeren. Speentje gegeven, muziekje aan en terug naar bed (dacht ik). Uiteindelijk maar bij me in bed genomen (zoals bijna elke avond/nacht), maar ook dat was niet goed. Overstrekken en gillen, niks wat ik deed was goed. Heb 100.000x slaap kindje slaap gezongen, zodra ik stopte met zingen begon ze weer te gillen, dus zong ik maar door. Uiteindelijk heb ik haar om 1.15u stil gekregen (na het geven van een flesje) en is ze rond half 2 gaan slapen tot vanmorgen half 8. Al met al viel het vannacht dus nog wel mee, normaal komt ze ergens rond 3u tot een uur of 6 in de ochtend... Klagen?! Nee, dat niet, maar ik zal niet ontkennen dat ik blij ben als dochterlief net zo goed gaat slapen als haar grote broer. Die hoor je namelijk nooit en slaapt heerlijk klokje rond!