S'nachts wakker....klaar wakker

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Racegirl, Dec 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Hoi meiden

Mijn zoontje is ruim 8 maanden. Sinds hij tanden krijgt vanaf een maand of 5 slaapt hij onrustiger. Maar nu sinds een paar dagen (hij is wel verkouden geweest) wordt hij standaard tussen 1-3 uur s'nachts wakker. Hij begint met huilen als ik dan bij z'n bedje sta gaat tie kletsen, draaien en door heel zn bed heen kruipen. Grote wakkere ogen hij ziet er echt uit alsof z'n dag begonnen is zeg maar. Zodra ik weg loop begint tie te huilen! Meestal geef ik hem een klein flesje door het tutteren valt tie dan met een beetje geluk in slaap. Zijn er meer meiden bij wie de kindjes s'nachts weer wakker worden. Hij heeft altijd doorgeslapen tot dat hij tanden kreeg heb ik het idee.

2. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,092
    7,843
    113
    Present! :D Mijn kinderen slapen periodes door, en dan weer niet. Er is altijd wel wat, tandjes, beginnen te dromen, night terror, mamahonger, echte honger, noem maar op. En het is afhankelijk van wat het is en hoe het gaat hoe we er mee om gaan. Mijn dochtertje is bijna 4, die kunnen we nu gewoon vertellen dat ze weer kan gaan slapen. Mijn zoontje is net 1 en is een echt gezelligheidsdier, die wil het liefst bij pappa en mamma in bed slapen. Daar geven we soms aan toe maar dan neemt hij direct de hele hand en is het elke avond weer raak, dus dat doen we maar heel zelden ;)

We komen net uit een periode dat het echt de spuigaten uitliep en hebben hem een paar nachten laten huilen, en nu slaapt hij weer door.

Maar: het is heel normaal, en je moet gewoon voor jezelf kijken hoe je er het liefst mee om gaat en wat het beste bij je kindje past.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    jah hoor heeel herkenbaar en hier ligt de oorzaak echt bij de tandjes, gaat rustig liggen kletsen steeds harder en harder, uiteindelijk over in huilen, als ik opnieuw toedek en wegloop ook huilen, alleen voeding is niet voldoende, tis dan echt een speeluurtje midden in de nacht... als t tandje door is, zijn deze capriolen ook weer over!!!

4. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Hij krijgt op dit moment tandjes dus hoop dat dat het is.

Share This Page