Tandjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by fienefloor, May 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fienefloor

Nov 4, 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baby van 4 maanden heeft al een paar dagen ontzettende diarree (3-4 luiers vol per dag), kwijlt veel en sabbelt op alles wat los en vast zit. Ook zag ik net tijdens het verschonen dat ze een beetje luieruitslag heeft. Ze heeft verder geen verhoging, drinkt goed en is verder hartstikke vrolijk en gezellig. Ook voel ik niks in dr mondje, maar kan verder geen en maar enkele andere verklaring vinden. Morgen zal ik de dokter wel bellen, maar ben bang dat die zegt 'wacht maar even af' omdat ze verder niet ziek is ofzo.
    Zou dit al tandjes kunnen zijn?

2. chila

chila Niet meer actief

Het zou kunnen. Wat je omschrijft hoort er wel bij. Misschien is er langzaam wat aan het doorkomen.
    Mijn dochtertje is ook vroeg hoor. Begon met 4 maanden ook en nu zijn de onderste twee bijna door! Bovenin krijgt ze ook al.

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Mijn dochtertje sabbelt ook vreselijk op alles wat je maar in haar mondje kan doen, kwijlt en stinkt ook lichtjes uit haar mond. Verder is ze net als zichzelf vrolijk en niets verkeerds mee. Het zijn de tandjes en wellicht ook bij jou..

Een verkoelde bijtring proberen?

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    kan idd het voorwerk zijn, maar kan nog best lang duren voor ze dan daadweerkelijk doorkomen.

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Mijn dochter is hier al 6 maanden mee bezig haha. Nog geen een tandje. Kan dus wel ff duren

6. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

De dokter bellen lijkt mij niet nodig, maar als het je geruststelt... Kwaad kan het nooit ;)

Het kunnen tandjes zijn; hier eerst vieze poepluiers en uitslag, dan worden ze steeds kribbiger en aanhankelijker en gaan ze slecht eten (drinken valt mee). Uiteindelijk grote huilbuien en driftbuien; bijtring erin en op schoot en het is goed. Dan komt het puntje in een paar dagen en wordt alles weer gezellig :) al met al duurt het zo'n 2-3 weken hier.

Wij ziiten nu met 1 dochter in de driftbuien en de anderekrijgt ook alweer dubieuze luiers... Jeeeeeh! ( over 4 weken hebben we gelukkig vakantie haha)

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

Jan 18, 2010
    1,537
    0
    36
    Het kunnen inderdaad best tandjes zijn. Hier begon het ook met vieze dunne luiers en rode billen. Paar dagen later zag ik witte puntjes in haar mondje. En nu heeft ze gewoon al 3 tandjes onder en 3 boven en het 4e tandje boven zie ik ook al zitten. Dus een hele mond vol.

8. Poepiemonster

May 29, 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook tandje bijna door met 4 mnd!
    Zielig zo vroeg he?
    Begon met stinkende poep luier... Met bv nooit stinkend... Nu wel ineens
    En ze poepte d'r hele rug onder! Wel 2 keer per dag! :p
    Kwijlen sabbelen honger sjachie , ineens super moeilijk van slapen overdag...

Nu op t toppunt vandaag... Nog maar 1 uur geslapen
    Mevrouw ligt nu op schoot aan de borst half slapend....
    Als ik haar in bed leg of even weg leg om te laten spelen is het keihard brullen!
    Maar voelde net een puntje dat is doorgekomen, halleluja !
    Nu de rest nog..... Pfffffffff:$

Grtjs en sterkte:):p

Share This Page