Bultjes/plekjes achterhoofd baby 13 weken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lentekriebel, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Mijn zoontje heeft sinds 2 weken rode bultjes/plekjes achter op z'n hoofdje.
    Eerst had hij ze ook rond z'n kaaklijn, deze zijn nu flink minder geworden. Ik dacht eerst dat het eraan lag dat mijn menstruatie weer was begonnen (volledige bv).

Gister was ik bij het cb en deze vertelden mij dat ze niet wisten wat het was, maar dat het waarschijnlijk geen kwaad kon en als het zich over de rest van het lichaam zou verspreiden dan moest ik maar contact opnemen met de huisarts.

Ik zie geen duidelijke aanwijzingen dat hij er last van heeft, maar het lijkt me niet fijn (aangezien hij altijd op z'n rug slaapt en dus op die bultjes ligt).

Wij wassen z'n hoofdje al extra niet met zeep en in het badje doen we altijd badolie. Wij gebruiken ook geen haarlotion. Ik durf er ook niet zomaar iets op te smeren..

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Heb je een fotootje toevallig?

3. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik wist dat die vraag zou komen, dus ik heb 'meneer beweeglijkheids' hoofdje weten vast te leggen en dit zijn de plekjes..

Als het een allergie voor bijvoorbeeld het wasmiddel dat ik gebruik zou zijn, dan zou hij het toch ook op de rest van z'n lichaampje moeten hebben aangezien ik zijn kleertjes met hetzelfde wasmiddel was.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,4 KB
      Weergaven:
      24
  4. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Is de huid schilferig rond de bultjes? Zo ja, dan zou ik aan 'berg' denken!

5. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Hm, vroeger zag eczeem in mn elleboog er zo uit (vlak voordat ik het dan als kind kapot krabde..).

Ben je al naar de huisarts geweest?

6. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Het is niet schilferig..

Ik ga de huisarts morgen bellen aangezien het maar niet weggaat en lijkt wel of het erger wordt.

Deel Deze Pagina