Heeft iemand ervaring daar?? Zijn vrij duur en ik twijfel eraan. Lijkt mij dat het leuk is voor fantasie omdat ze op verschillende manieren aan elkaar passen. Maar is het leuk groot kopen (regenboog bijv) of juist klein? Of gewoon blokken of vormen??
ik moest het even opzoeken maar waauuww wat een gaaf speelgoed joh! ziet er echt heel mooi en fleurig uit! ik zou iets kiezen waar je zoontje nu al lekker mee kan ontdekken, die regenboog is wel heel gaaf, geen idee wat ie kost maar daar kunnen ze lang mee spelen en ontdekken.
Ja he? Ik ben zelf van natuurlijke speelgoed v tech en fisherprice komen hier niet binnen... Ook dat het simpel is en kleurrijk en natuurlijk spreekt mij enorm aan! Die regenboog is in 3 maten 12-22-50 euro of zoiets. Ik denk kleine is te klein maar twijfel tussen twee andere maten.. Dat is de regenboog Stapel element regenboog | Duurzaam houten speelgoed Houtspel: de webwinkel met bijzonder houten speelgoed Hier alles van grimms Grimms Spiel und Holzdesign - Regenboogschaap
Het is echt heel erg mooi spul en zeker het geld waard maar ik zou het nooit via een Nederlandse firma kopen
Waarom niet? Ik koop veel online en nooit nep gehad of zo. Haba/lilliputiens etc vergelijkbare speelgoed qua kwaliteit-prijs Grimm's is duits je zal geen een namaak hier vinden voor grimms
Klopt. Maar als ik de prijzen bekijk van de shop die jij gaf dan weet ik dat het veel goedkoper kan als je het gewoon in dld gaat halen
Amazone.de is niks goedkoper. Hetzelfde prijzen of 2 euro goedkoper. Plus verzendkosten etc ben je duurder uit Hier ook in winkels :Leverancier is kleinschalige familie bedrijf ze hanteren hetzelfde prijzen vrijwel overaal Ik kan niet goedkoper vinden dan verschil 2-3 euro. Ik geloof niet dat in Duitsland in winkel ze stuk goedkoper zijn. Iemand een link voorbeeld?? Lilliputiens bijvoorbeeld niet goedkoper in belgie en overaal hetzelfde prijzen minimum 48 euro voor boek en daar wat boven uiteraad genoeg te vinden met verschil van 2-5 euro extra..
We gaven je trouwens alleen maar een tip. Zoals al gezegd zijn de meeste dingen in Duitsland wel goedkoper. Niemand zei dat het ook werkelijk goedkoper is dat speelgoed
Er is wel een hoop! Zou ook niet kunnen kiezen! Moet zeggen dat ik het momenteel ook lastig te bepalen vind welk speelgoed leuk is voor mijn ontdekkende baby!
Ik ook maar juist met speelgoed die veel laat voor verbeelding is nooit miskoop. En dat grimms zeker is iets van montessorie achtig heb ik het gevoel... Ik weet ook nu niet wat van grimms kiezen vind blokken leuk maar regenboog groot ook leuk.. En moet ook veel kunnen opbergen en dat in klein apartament erg lastig..
Tja dan neem je het niet aan. maar ik heb de zelfde grootse regenboog voor 39 euro gekocht in kleve bij een speelgoed winkeltje die enorm veel grimms
De grote regenboog is leuk! Mijn 14 maanden jongetje gebruikt m voor van alles, kan er op zitten etc. Ik heb m via een duitse website die op dat moment een leuke aanbieding had. Maar ik moest erg lang op de boog wachten....
Indd met aanbieding kopen is dan goedkoper maar moet de juiste treffen en versturen naar nl Fijn dat ervaringen positief zijn van deze regenboog!
Heerlijk speelgoed. Hier de grote 4 elementen set gekozen. Dl puzzelt ermee, bouwt er vanalles mee, echt supergaaf!
Wij hebben de middelmaat van de regenboog. Ik vind 'm prachtig maar DL vindt er nog niet zoveel aan. Maar d'r andere speelgoed vindt ze ook nog niet zo interessant. Zelf denk ik erover om de grimms blokken te kopen.