Hoi, Wie heeft er ook zo wakkere baby en wat doen jullie doen. Als die van mij wakker is gaat ze even naar box en na 20 minuten gemopper gaat ze op kleedje, dit vond ze in het begin geweldig (ze kan niet kruipen), maar inmiddels is ze dit ook snel zat. Met als gevolg dat ik niet weet wat ik moet doen, meestal leg ik ze dan op de bank naast mij, maar dat is ook niet echt handig. Ze rolt namelijk, dus dan is het continue opletten, aangezien ze erg vaak wakker is, kan ik de hele dag niet veel en dat begint toch wel vervelend te worden. Wat doen jullie met wakkere baby (slaap 3x 30 minuten) of wat zou ik kunnen doen. Draagdoek is geen optie, is het ook normaal dat ze zo mopperd, zie toch om mij heen dat veel baby gewoon relax in de wipstoel zitten en niet veel mopperen. Zij vindt wipstoel niks. Het slechte slapen is al vanaf het begin en ik heb toen ook niks kunnen doen maar had toch gehoopt dat ze zichzelf meer ging vermaken. Help, wie heeft tips.
Klinkt idd als moeheid, mijn dochter geeft geen signalen, dus ik moet soms ook zoeken naar haar ritme. Nu blijft ze 2 uur wakker. Leg ik haar te vroeg weg is het krijsen omdat ze niet moe is. Maar te laat op bed is hier ook niet handig dan is het ook drama.. ik zou toch proberen haar vaker weg te leggen. Mijn dochter jengelt wel eens een paar minuten, maar 9 vd 10x slaapt ze daarna zo 2 uur. Kwestie van even uitproberen denk ik.
Nog steeds vermoeidheid. Ik denk ook tijd voor acceptatie meid.. accepteren dat je kindje hulp nodig heeft bij het slapen en het die hulp bieden. Toch een draagdoek of erbij blijven zitten of samen slapen.. tot ze het begrijpt en het zelf kan. Dan kan je zelf niet veel, dat hoort wellicht bij het hebben van een kindje
Ja, dat is ook zo maar slapen wil ze niet. Helaas, erbij blijven maakt geen verschil. Ze is nu om de 2 uur wakker en dan 30 minuten of 45 slapen.
Zoonlief hier doet ook van die hazeslaapjes. Als hij wakker is wissel ik het allemaal af. Even in de box, is hij het zat dan in de wipper met een speelboog, dan heel kort even voor de tv, dan speel ik even met hem. Meestal als ik al die dingen heb afgewerkt is hij wel weer moe en leg ik hem in bed. Soms ook niet, en dan loop ik met hem op mn arm de kamer door mijn ding te doen. Stofzuigen met 1 hand gaat perfect tegenwoordig
Mijn dochter had dit ook. Ze is een deel van haar frustratie kwijtgespeeld toen ze meerder kruipen, staan, stappen, lopen, springen... Dat ging dus gaandeweg. Ik denk echt dat ze tevoren zo'n ontevreden baby was omdat ze gewoon nog niet kon wat ze zo graag wou: haar eigen zin doen. Het slapen is hier pas op 11 maand goed beginnen gaan 's nachts en op 15 maand overdag. Eindelijk gaat ze nu zonder gekrijs naar bed, voor (in het beste geval) een dutje van een uur. Ze slaapt gewoonniet graag. Misschien wil je dat helemaal niet horen, sorry dan! Wij hebben het leren aanvaarden. Het is gewoon een wakker kind, dat overal wil bijzijn en niet wil slapen. Heel vermoeiend, maar goed, het is toch zo'n schattig ding.
oh oke, dus kan nog komen bij jouw. Ja, inderdaad ik denk dat als ze gaat kruipen dat dat voor haar een groot verschil gaat maken. Hoop ik dan, maar dan kan ze meer doen wat ze zo graag wil.