NOg steeds niet doorslapen 18 maanden helpppppp!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Beau, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beau

Beau Lid

9 jan 2007
    23
    0
    0
    adm medewerker
    Dedemsvaart
    Mijn dochter Aimée van 18 maanden heeft de eerste 6 maanden 's nachts altijd doorgeslapen. Daarna kwam ze af en toe, maar inmiddels is het gewoon dat ze 5 of 6 keer op een nacht komt. En niet om te drinken maar dan wilt ze gewoon bij mij hangen. Ze slaapt dan direct weer verder en 5 minuten later kan ik haar gewoon weer wegleggen. Ze sliep altijd van 7 tot 6 - 7 uur 's ochtends. Sinds dat de klok vooruit is gegaan, krijg ik haar met geen mogelijkheid meer in bed. Ze schreeuwt en huilt de heleboel bij elkaar en blijft net zo lang doorgaan tot ze begint te overgeven van woede.
    Daar zit ik uiteraard ook niet op te wachten. Ze is de afgelopen dagen elke avond pas rond een uurtje of 9 in slaap gevallen in mijn armen op de bank.

Dit is verre van de ideale situatie. Het is slopend en ook 's avonds hakt er flink op in. Overdag is ze daarentegen weer beter gaan slapen. Ze slaapt van 12.00 - 15.00.

wie kan mij helpen! laten huilen heeft niet veel zin.

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hoe is jullie bedritueel ? sommige kindjes hebben baat bij een uitgebreid ritueel, sommige niet, wij lezen op de bank een boekje, lars kan sinds een paar daagjes zelf naar boven (ik sta dan vlak achter m hoor) en dan kruipt ie zo de badkamer in, daar pakken we zijn tandeborstel en dan gaan we naar zijn kamer. op het aankleedkussen, ik poets zijn tandjes, dan mag hij zelf, en ondertussen verschoon ik hem en kleed hem om. dan slaapzak aan, doen we samen het gordijn dicht, krijgen de knuffels een kusje, dan mama en dan leg ik hem neer, geef zijn popje en zeg tot morgen. vaak slaapt hij al voor ik weer beneden ben. als ie later wakker word is er iets, pijn, dorst, maar verder gelukkig nooit problemen. maar misschien heeft jou kleine baat bij een badje voor het slapen gaan ? en misshcien een paar daagjes proberen om 8 uur naar boven ipv 7, en dat zachtjesaan weer vervroegen ?

iig succes, en ik hoop dat het snel weer beter gaat met slapen

Deel Deze Pagina