Zie mijn andere onderwerp over hemagioom. (had onderwerp oorvaarsbeet genoemd, maar dit klopt niet. Ze heeft er 1 op haar wang en 1 op haar arm. Nu heb ik ergens gelezen dat ze ook inwendig kunnen groeien. Als ze haar ogen heel groot opzet ( bij verbaad kijken) zie ik een rode plek op het oogwit zitten. Nu ben ik heel bang dat dit ook een hemagioom is. Het is niet opgezet en ze heeft er geen last van. Komt dit bij iemand bekend voor. Of is dit velrode plekje gewoon een bloedvaatje die is gesprongen. Vindt dat trouwens wel vrij groot hiervoor.
Hoi Corrievan ik heb zelf een hemangioom in mijn hand ! sinds mijn geboorte al Weet je wel zeker dat het dit is want het is erg zeldzaam en als het zo is moet je er echt ff mee langs een dokter gelukkig is het wel goedaardig en groeit het echt super langzaam ! ik ben nu 30 en het is pas 2x weg gehaald ! mijn "gezwel" zit ook van binnen en je ziet er van buiten niks van alleen een bult zeg maar ..
Ik kan binnenkort op het weva spreekuur komen in Rotterdam. Ik hoop zo snel mogelijk, want het oogje vindt ik toch wel eng. Het rode plekje op het wit zit nu 4 dagen. De huisarts kon het niet zien, omdat ze het oog moet open trekken. Je kan het alleen zien als ze verbaasd kijkt. Dus met grote ogen. De huisarts wist bijna zeker dat dit geen hemangioom kon zijn en wou het ook niet op de verwijzing zetten. Maar ik heb hier toch op aangedrongen. Want als het op het oog zit moeten ze volgens mij wel sneller actie ondernemen lijkt mij. Ik hoop dat er gewoon een adertje in gesprongen. Maar heb begrepen dat dit binnen 2 dagen verdwenen moet zijn. De huisarts stond mij trouwens wel vreemd aan te kijken, omdat ik een verwijzing naar het ziekenhuis vroeg. Maar je kan er beter optijd bij zijn !
nou meid ! goed dat je hebt aangedrongen je kunt noooit voorzichtig genoeg zijn ! en het zal wel meevallen ik duim voor je dat het gewoon een adertje was ! laat het hier ff weten groetjes van Emma en veel succes