Wat is jullie budget voor 5/12?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lilo77, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Het duurt nog wel een tijdje maar het wordt toch langzamerhand tijd om over 5/12 na te denken. Ik vraag me af wat voor budget jullie per kind uit trekken voor dit gezellige feest

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Te veel tussen de 200 à 250 per kind.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Tussen de 50-75 euro per kind

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij kopen wat we leuk vinden voor de kids maar ik denk rond € 125-€150 (voor de baby niet.. hooguit 1-2 kleine dingetjes... meer zodat de andere kinderen niet denken dat hij vergeten is)

Wij vieren Sint met opa, oma, oma en oom en tante en die spenderen best veel dus bij elkaar: stik verwend!

5. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    hier overleggen we meestal het aantal kadootjes dat het kind krijgt. meestal ongeveer 8 waarvan ik er ca 5 zelf koop.
    probeer niet meer als 75 euro kwijt te zijn. het moet wel leuk blijven.
    en eerlijk de kleine/goedkope frutsels zijn het leukst. dochter kreeg vorig jaar duur duplo ziekenhuis heeft ze 3 x meegespeeld. de goedkopere aanvul kadootjes voor haar keukentje speelt ze nog dagelijks mee.

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

geen idee eigenlijk. tegen die tijd even bekijken. weet ook nooit wat te kopen aangezien hij maand daarvoor jarig is en ook al zoveel krijgt. Ga dit jaar wel geld vragen omdat hij een nieuw bed nodig heeft en eigenlijk nog genoeg speelgoed heeft en niets te kort komt.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Niet echt een vast budget maar niet boven de 100 euro hoor :O

8. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Wij vieren het bij zwager en schoonzus en bij mijn ouders (schoonouders leven niet meer) en dan thuis een paar keer schoentje zetten.
    Met schoonfam. spreken we meestal rond de 20/25 euro af (hij kinderen zijn ook allebei nog jarig in december) en zorgen ervoor dat iedereen ongeveer evenveel heeft uit te pakken. Bij m'n ouders krijgt iedereen cadeautjes maar spreken we geen budget af, gewoon wat leuk is.

Ik koop meestal in de loop van het jaar al eea als ik er tegenaan loop en we verdelen de cadeaus over de 2 viermomenten. In de schoen gaat snoepgoed en echt kleine cadeautjes van vaak minder dan een euro, misschien 1 of 2x iets groters als een klein doosje Duplo of een zooble oid.
    Ik vond vroeger allemaal kleine cadeautjes leuker dan 1 groot/duur cadeau en merk aan m'n dochter dan dat bij haar ook zo is, het uitpakken is 75% van de lol.

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij hebben niet echt een vast budget maar bleven tot nog toe wel onder de 100 euro

Wij kijken een beetje naar wat ze echt leuk vinden, ik koop liever iets wat duurder is maar ze wel echt mee spelen dan iets voor heel weinig wat ze maar even leuk vinden voor het hebben
    ik kijk nu al een beetje rond vorig jaar dingen flink in de aanbieding kunnen kopen van bijv Thomas de trein scheelde al zo de helft,

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

nou niet veel, rond 25 euro per kind. Ze zijn net jarig geweest en gruwelijk verwend. Daarnaast krijgen ze van opa en oma vaak zat cadeautjes en gaan we volgend jaar 5 dagen naar Disney..

Het is wel even genoeg ;)

11. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Meestal tussen de 50-65 euro per kind. Ik zorg er wel voor dat ze beide evenveel kadootjes hebben om uit te pakken.

12. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Vorig jaar kregen ze (te) veel cadeautjes. Dit jaar wil ik het anders doen. Ze krijgen wat kleine schoencadeautjes en wanneer we 5-12 vieren met opa, oma en tante, krijgen ze van ons ieders 1 groot cadeau en van opa, oma en tante zullen ze waarschijnlijk ook nog wat cadeautjes krijgen. Voor de oudste hebben we het cadeau al in huis (was een hele mooie aanbieding), voor de jongste moet ik nog even heel goed nadenken.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Tussen de 50 en 75 euro per kind. Veel teveel eigenlijk

14. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Per kind 60 euro. En opa en oma doen daar nog 25 bij.

15. Papaver

Papaver Niet meer actief

Tussen de 50 en 75. Meer dan genoeg dus, moet wel leuk blijven ;)

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier max. 50 euro per kind, mijn nichtje geven we ook kado's. Maar kan ook minder zijn hoor, ligt eraan wat we tegen komen.

Mijn oudste is eind december jarig, dus we maken het niet te gek.

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

niet echt een heel vast budget maar meestal komen we zo tussen de 40 a 70 euro per kind uit. altijd 1 echt mooi ding en dan wat kleinere dingen erbij.

Shannon is 23 dec. jarig en we vieren vaak ook nog kerst al is het dan uit onze kant echt heel klein max. 10 euro , omdat we dat bij schoonouder vieren meestal en die pakken altijd uit.

18. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    rond de 15 euro per kind. Wow wat een bedragen zie ik voorbij komen...

19. tuc

tuc Niet meer actief

Rond de 50 euro per kind

20. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Zal hier ook rond de 50euro uitkomen...
    Vorig jaar kreeg ze ook veel te veel cadeautjes (had ook wel alles ingepakt, van de nieuwe pyjama tot een paar sokken etc).
    Halverwege had ze geen zin meer om uit te pakken en wilde ze spelen!

Deel Deze Pagina