Iemand ervaring spacescooter junior? Heeft deze net als de grote ook een stepfunctie? Heb nog geen winkel in de buurt gevonden waar ik hem kan bekijken helaas.
Wij hebben hem deze zomer voor onze dochter gekocht. Ze was ruim 5.5 en 110 cmm. Stept heel makkelijk er op weg voor haar een perfect maat.
Is exact dezelfde als de grote. Overigens kreeg dochter hier met 5 jaar de gewone, ik weet niet hoe oud je kindje is?
Jadat hadden wij ook! De junior staat nu op de middelste stand en is voor onze dochter goed. Naar goed die is ook wat kleiner dan gemiddeld..
Mijn dochter was iets kleiner dan 1.10 maar gewoon voor zo'n grote gegaan. Ze redde zich er prima mee en nu nog.
Mijn dochter is ook niet de grootste, maar wij zijn voor de grotere gegaan, werd ons ook geadviseerd door de intertoys. Ze mocht daar proefrijden en ging prima. De grotere gaat natuurlijk veel langer mee...
Hier rijden alle kindjes ook op een gewone. Maar even uitproberen in de winkel is wel slim.. kun je zien hoe het gaat.
Mijn dochter is altijd echt heel klein voor haar leeftijd geweest en toch was met 5 jaar de gewone prima hoor