Wie kan mij helpen, ik zoek namelijk een tandpasta die vaker op de reclame komt maar kan niet op de naam komen. In dat reclamespotje voor tandpasta voor geiriteerd tandvlees krijgen ze een glas ijswater na het poetsen en dan gaat t ineens een stuk beter. Weet iemand toevallig wat het merk van deze tandpasta is? Wil hem namelijk eens proberen. Bedankt alvast!
Is volgens mij elmex sensitive professional. Werkt overigens niet zo wonderbaarlijk als op de reclame hoor!
Volgens mij heet het inderdaad sensodyne en geen elmex. Ik ga morgen eens langs bij de drogist. Bedankt in ieder geval voor jullie hulp!
Dat is van de groene Elmex in dat doosje! Dan moeten ze de pasta op een plekje smeren waar het gevoelig is, en na een minuut dat glas water. Geef mij maar Sensodyne!
Ik poets met sensodyne extra fresh en ik heb écht verschil gemaakt qua gevoeligheid tegen koude dranken! Nu veel minder last van!
Volgens de kleine lettertjes op die reclame (weet niet of het Sensodyne of Elmex is), moet je de tandpasta wel met je vinger aanbrengen en niet met een tandenborstel.......Misschien dat het groot verschil maakt? Heb het zelf nooit uitgeprobeerd.
bespaar je de moeite hij helpt toch voor geen meter. we hebben hier 4 soorten in huis voor dochter van 4 merken. en alleen de goedkoopste werkt een heeeeeeeeel klein beetje. die van de tv werkt volgens haar zeggen voor geen meter.
ik heb zeer gevoelige ondertanden, kan er niks kouds tegenaan hebben. ik heb de sensodyne rapid geprobeerd, aanbrengen met de vinger en toen kon ik er koud water tegenaan hebben. maar het is ook snel weer uitgewerkt. daarna heb ik er ongeveer een week meegepoetst, en daarvan helaas geen resultaat... maar voor de zeer korte termijn helpt het wel bij mij
Sensodyne werkt hier wel heel erg goed, vooral in combinatie met het mondwater van Sensodyne. Mijn gevoeligheid is zo goed als weg, en mijn tanden zijn echt heel erg gevoelig.
hier sensodyne, en werkt bij mij dus wel goed.. denk dat je proefmonstertjes moet gaan vragen om uit te proberen wat bij jou werkt.