Ik het liefst de 'standaard 'Aquafresh of whitening. Soms AH huismerk (standaard of whitening) of Prodent (standaard). Mijn vriend altijd Parodontax. Ik gebruik altijd al Aquafresh, ben nu 25 en heb nog nooit een gaatje gehad.
Sensodyne proglasur. Ik heb hele gevoelige tanden en dit werkt heel goed. Ik koop het altijd in de aanbieding bij de AH. Dan valt het wel mee. Mijn man gebruikte toen ik hem leerde kennen ook van die goedkope crappie tandpasta. Hij had me gaatjes. Sindsdien gebruikt hij parodontax en stuk minder problemen. Dochter gebruikt elmex. Wil voor haar ook niet van die zoete tandpasta's.
Paradontax. Heb ontzettend gevoelig tandvlees en nu veel minder met Paradontax. Koop het wel alleen in de aanbieding, 1+1acties. Kinderen poetsen met Zendium.
Elmex sensitive professional. Ik had heel gevoelige tanden en de tandarts adviseerde deze tandpasta. Werkt erg goed voor mij. (Bijna) geen last meer. Voor de kinderen zendium. Was een van de merken die de kindertandarts gebruikte. Ik koop het wel in de aanbieding.