HAllo verloskundige! Ik ben 9 jan bevallen van een gezonde mooie zoon. Nu is er aan het einde van de bevalling een knip gezet omdat ik dreigde te scheuren en omdat de baby de navelstreng strak om zijn nek had en hij zo snel mogelijk geboren moest worden om de navelstreng eraf te kunnen halen. Inmiddels zijn de buitenste hechtingen opgelost en heb ik amper last van pijn of iets dergelijks aan de knip gehad maar toen ik van de week tijdens het douchen nieuwsgierig was over hoe het er uit zou zien daar heb ik even gevoelt enik voelde dat de binnenste hechtingen er in zaten en de rand van de wond waar de buitenste hechtingen gezetten hebben wat open stond. Ook is de knip iets verder open als mijn eigen ingang van de vagina. De knip is richting mijn lichterbeen naar mijn bil gezet. Ik hoop dat 1 van jullie iets uit mijn verhaal kan opmaken want ik ben echt bang dat deze knip niet goed geneest en ik dadelijk met een rare knip zit en het dadelijk niet mooi heelt zoals het hoort
Het ziet er verder rustig uit en netjes uit maar ik kan dus echt de blauwe hechtingdraadjes van de inwendige hechtingen zien en alleen het uiteinde van de knip (gok paar mm zit netjes dicht de rest word bij elkaar gehouden door de inwendige hechtingen en waar de uitwendige draadjes zaten staat dus open over bijna de hele knip,er vallen geen gaten tussen de inwendige draadjes maar toch maak ik me zorgen.
hoi als je twijfelt of het allemaal goed zit moet je het echt even laten zien aan je verloskundige of huisarts, ik kan het zo niet beoordelen, maar het klinkt als normale genezing. Mirjam
Ik ben inmiddels bij mijn vk geweest en de wond was iets gaan wijken maar het was niet erg en zal gewoon genezen alleen word het litteken waarschijnlijk ietsjes breder daardoor