ben ik nou de enige die dat altijd heeft?

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

grrr heel vaak als ik iest koop dan is er iets mee. beschadigd, er ontbreekt iets etc etc

kleding kijk ik dus tegenwoordig al helemaal na en vaak andere dingen ook.

maar maanden geleden al de poppewagen van janod voor mijn dochters eerste verjaardag binne gekregen en die natuurlijk niet helemaal uit de doos gehaald omdat je hem er anders ook weer es niet fatsoenlijk terug erin krijgt. zit ik nu dat ding in elkaar te schroeven is er op de bodem een klein stukje in de hoek de roze verf af en andere hoek een soort kras.:x ach het is allemaal niet zon ramp want er ligt nog wel een matrasje op en als ze er dalijk mee gaat lopen zullen er nog wel meer krassen stukjes af gaan maar gewoon het idee dat Ik dat weer heb! ( of ben ik niet de enige??

zo even mn gal weer gespuugd!~~

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

grrr, wat irritant zeg!
    ik heb dat alleen altijd met kleding, knopen die er los bij bengelen voordat je de kleding gedragen hebt en dat is dan nieuw....dat soort dingen.

maar wat leuk! je plurkie is bijna 1!! :)

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jaaa! morgen is de grote dag! we vieren het zondagmiddag want morgen zijn de opa''s papa''s en ooms gewoon allemaal werken en s''avonds vind ik dan niet leuk als ze op bed ligt!

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

groot gelijk, gaan wij ook doen, onze deugniet is op een woensdag jarig.
    vast gefeliciteerd! echt een mijpaal hoor, die eerste verjaardag 8):)

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank je shaylen!!!

en het probleem heeft zichzelf opgelost. de duwstang valt precies over dat beschadigde stukje!!! alelen nou is eer weer een schroef die doorgedraaid is en ik dus niet helemaal goed krijg met die inbussleutel. vanavond man maar even laten doen! verder is ie prachtig!

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oh gelukkig!! hopelijk kan je man het voor elkaar krijgen....

7. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Irritant is dat he!!? Ik heb er ook regelmatig last van.....Ik neem tegenwoordig ruim de tijd om alles te checken voor ik afreken in de winkel (wat dus onmogelijk is als je via internet besteld), en zelfs dan zie ik weleens wat over het hoofd.
    Laatst iemand een mooie plant (orchidee) kado gegeven....blijkt het hartblad helemaal kapot (terwijl ik de plant heel goed had bekeken voor ik 'm kocht.....maar niet goed naar het blad gekeken blijkbaar) - knopen die ontbreken - een klein gaatje in een nieuw shirt (en daar kom ik soms achter als ik het al gewassen heb, dus kan het ook niet meer omgeruild worden).....

Alvast een heeeele fijne verjaardag!

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Jaa, en dan vooral bij in elkaar zet meubels. Zoals boorgaten die niet gemaakt zijn enzo, grrr.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb een tijdje terug een spelletje met luchtdruk gekocht voor mijn dochter, maar bij thuiskomst werkte die niet. Helemaal happy samen uitgepakt en dochter meteen met dr neus er bovenop en dan werkt ie niet.. dochter teleurgesteld dat alles weer de doos in ging en dan is het ook nog zaterdagmiddag 10 voor 5 dus teruggaan wa sook geen optie.. :( vond het zo zielig voor mijn meisje.

Share This Page