Wij (mijn man en ik) zijn de afgelopen weken begonnen met afvallen. Inmiddels 6 kilo kwijt, maar ik blijf hangen. Dus ik moet weer wat anders gaan doen .... Nu heb ik wel eens de weightwatchers gevolg en daar toen ook best aardig mee afgevallen. Alleen vond ik de cursussen eigenlijk geen toegevoegde waarde hebben. Alleen dan misschien het wegen bij iemand anders ... maar het bedrag wat ik daar iedere week voor neertelde, vond ik best veel. Dus nu mijn zinnen gezet op de online versie. Graag zou ik daar wat meer info over willen hebben. Wat kan je allemaal met de app van weightwatchers, zitten er ook volledige weekmenu's bij, wat voor leuke extra's kan ik verwachten als ik me aanmeld? Graag jullie ervaringen .... PS: En dan ben ik ook nieuwsgierig naar de kilo's die jullie zijn afgevallen en hoe lang jullie daarover hebben gedaan.
Ik heb me toevallig vorige week afgemeld voor ww online. Ik heb het best een tijd geprobeerd en de eerste weken ben ik er een aantal kilo mee afgevallen maar ik merk dat het geen dieet voor mij is. Je kunt echt ontzettend veel menu's opzoeken om te eten. Je kunt zoeken op punten, op soorten gerechtjes enz.. de app vond ik maar niks via telefoon. Ik doe eiwitdieet en gaat veel harder haha.. Het is wel een fijn dieet om het ook goed vol te houden.. ww... Succes!
Dank je wel voor je reactie. Ik ga maar gewoon weer verder met gezond eten en ben vandaag op de fiets naar mijn werk gegaan. Morgen weer!
Is dit niks, is iig gratis ik ben er al 2,5 kilo mee kwijt in 3 weken http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/494615-geweldige-app-om-vallen.html
Mijn beste vriendin is vorig jaar 27 kilo afgevallen in een half jaar tijd met ww online. Zij zweert erbij en vond het handig en simpel. Kon gewoon uit eten en af en toe een wijntje drinken en een koekje eten.