Ik woon dicht bij de Belgische grens en verrek het echt om hier in NL te tanken. Heb vanmorgen 1.311 betaald in tegenstelling tot de 1.699 hier. Is me nogal een verschil. Dus ik rij vaak ook met een brandend lampje rond.
Omg,mogelijk toch de brandstofpomp die kapot is. Morgen wordt de auto naar de garage gesleept en gaat die op de brug. Een nieuwe pomp komt al op zeker 350 euro en dan nog arbeidskosten.Dus het wordt waarschijnlijk gewoon een geintje van 1000 euro. Morgen weet ik meer.
Een pomp kun je ook op de sloop kopen. Bij onze vorige auto hield de pomp er ook ineens mee op. We hebben een pomp op de sloop gevonden voor 25 euro en een bevriende automonteur heeft m erin gezet. Koste ons bij elkaar 50 euro.
Ze vragen trouwens wel belachelijk veel voor een pomp. Nieuw kosten ze voor een focus max 200-250 euro en er in zetten is echt geen dag werk! Ik zou eens rond bellen en offertes opvragen.
Goed om dit te weten. Het was ook geen definitief bedrag want dat gaf hij ook aan. Morgen zal ik meer weten en ik overleg het zeker met mijn man. Het is ook nog niet helemaal zeker of het echt om de brandstofpomp gaat daarvoor moet die eerst op de brug worden gezet.
Nooit echt nooit doorrijden met een lege tank!! Liefst voor het rood al tanken. Je trekt namelijk al het vuil uit de tank je motor in en dan gaat ie kapot.. Vriend is automonteur geweest en die zegt dat altijd. Succes en hoop dat de kosten iets wat meevallen maar vrees het...
Vervelend zeg. Onze auto rijdt 1 op 10 en ga altijd al tanken als er nog iets minder dan 1/4 in zit Het zal je gebeuren dat de metertjes niet kloppen. Dit gebeurt ook echt alleen vrouwen he.
Bij onze autogarage gaan ze voor je naar de sloop als je wil om een tweedehands onderdeel te halen. Kwamen ze uit zichzelf mee. Ideaal
Nee hoor, mijn vader stond zo vaak zonder benzine langs de weg! Hoe vaak wij vroeger niet in de auto langs de weg hebben moeten wachten bij familiebezoek, dagjes uit of vakanties omdat hij weer ergens een jerrycan benzine moest gaan halen ergens...
Ja klopt als dat even kan, anders een beetje tanken en in de stad voltanken. Maar eerlijk gezegd ga ik ook nooit lange ritten maken zonder dat er zeker genoeg benzine in zit. Ik hou gewoon niet van gedoe met benzine en tanken langs de snelweg is me te duur. Dus dan ga ik eerst even tanken bij huis voor ik weg ga als er niet voldoende inzit.