Sinds een week voel ik mijn baby goed bewegen/trappen..weet niet zo goed wat hij/zij allemaal doet : maar ik voel het steeds aan de rechterkant van het midden. Ik vraag me af of je het niet steeds aan verschillende kanten moet voelen. Lijkt me normaal dat hij draait enzo. Maak ik me nu weer gek of ligt hij daar gewoon lekker? Liefs Lelie
Je maakt je gek Ik voel de mijne altijd los in het midden. Was dan ook op de echo te zien dat hij rechtop zit. Je zal vooral de beentjes voelen en idnerdaad als hij goed zit, waarom dan draaien en keren. de guynaecoloog was op zoek naar eht geslacht en zei bij ons: 'allé nu heb je zoveel vruchtwater om in te bewegen en dan blijft ge zo stillekes zitten, binnenkort kunt ge dat niet meer hé!' Maak je pas zorgen als je'm enkele dagen niet voelt. Maar elke beweging is een goeie! Geniet van het gefriemel, dat veranderd nog wel in deftig gestomp waarbij je hem/haar van alle kanten voelt en voet/arm en achterwerk er zo uithaalt! Kan nog perfect zeggen waar mijn dochter haar achterwerk mn ribben tijsterde! Liefs Kitty
Maak je geen zorgen meid. Ik voel de kleine ook voornamelijk aan 1 kant. Zo klein als ze zijn nemen ze in je buik al een voorkeurshouding aan.
Wat de andere die me voor gingen al zeiden, maak je geen zorgen... Ons mopke voel ik ook eigenlijk altijd links van mijn buik... Verloskundige zei ook maak je geen zorgen, de kleine ligt dan misschien gewoon graag aan de rechter kant met voeten links... Groetjes Catheleine
Mijn verloskundige zei dat je de baby vanaf 26weken elke dag moet voelen. Ik voel het zelf meestal erg onderin, en de ene dag meer dan de andere dag.
Jullie zijn engeltjes , bedankt voor jullie antwoorden..voel me weer een stuk relaxter en geniet inderdaad van elke beweging! Dikke kus
Je maakt je inderdaad gek... geniet er lekker van, want binnenkort is het kindje zo groot.. dat als het beweegt.. het net lijkt of je buik een golfslagbad is... haha. Soms wel pijnlijk, maar oh zo heerlijk om te voelen en te zien!
ik heb mijn jongen nog steeds niet gevoeld. ik hoop dat het snel zal komen, want mij kennende zal ik weer het ergste gaan denken.
Wees blij dat je al iets voelt meid! Ik voel nog steeds niets bij 19 weken... Volgende week echo, hoop dat 'ie wel goed groeit want maak me ook bezorgd dat ik nog geen leven voel... suikerboon: hoop dat je snel iets voelt, herken je ongerustheid.
Het ligt er vaak ook aan hoe je placenta ligt, als die bv. links wat aan de voorkant ligt heb je kans dat je het daar minder voelt. Mijn placenta lag over de hele voorkant, maar ik voelde Eva al met 19 weken en niet zo'n beetje ook. Maar ze was dan ook wel erg beweeglijk (en is dat nog steeds ). Ik voelde haar trouwens het beste in mijn zij, daar lag net geen placenta meer.