tanken, wat te doen met baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tara84, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Hé, weer wakker aan de andere kant van de woeste, wilde oceaan?!!
    Gezellig:D

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ja vergeet voor t gemak de rest van de pagina's ff....

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik laat ze zitten ik zie het al voor me 3 kids eruit halen betalen en terug pff. ik tank altijd bij ons in het dorp en heb zicht op hun.

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik ben ook schuldig, pagina 19!!
    :p

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Valt het jullie ook op dat en door aeve totaal niet meer inhoudelijk wordt gereageerd? En aantal pagina's terug komt iemand met een super nette en mooie uitleg maar daar wordt niet op gereageerd, er wordt alleen met modder gegooit!

6. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Horen wie het zegt LOL!
    De persoon die het grappig vond om iemand anders mening belachelijk te maken en vervolgens net te doen alsof het die andere persoons fout is.
    Ga heen mens. En dat moet moeder zijn? :$

7. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Wat denk je, dat ik net wakker pagina's bij ga lezen, met grotendeels verwijten erin? Hoe belachelijk het hier wel niet is (grappig overigens dat ik geen mening over NL mag hebben maar andersom mag het uiteraard!)?
    Heb wel wat beters te doen met mijn tijd.

Ik heb gister mijn standpunten tot in den treure uitgelegd, dat is wel een keer voldoende. Blijf mezelf niet herhalen.
    Dat jullie het daar niet mee eens zijn prima, maar iemand belachelijk maken is wel erg triest moet ik zeggen.

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    En was jij niet de persoon die andere moeders onverantwoord vond omdat ze jou mening niet delen omdat die op een ander referentiekader gebasseerd is dan die van jou?
    Snap überhaupt niet waarom je wederom de capaciteiten van het wel of niet moeder zijn erbij moet halen.. De irritatie's en het modder gooien komen voornamelijk omdat jij je superieur opstelt ten opzichte van de rest en een ander onverantwoordelijk noemt.

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Nee, je moet niet de feiten verdraaien!
    Wij zijn het er niet mee eens, en daarom zeg jij dat wij onverantwoord zijn ten opzichte van onze kinderen. Dus je vindt het niet prima anders ga je zelf niet verwijten maken naar iemand die jou mening niet deelt.

10. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Neuh jij leest ook alleen wat je wilt lezen! Ik verdraai niets.

Ik heb keurig netjes mijn mening verwoord, als die belachelijk gemaakt wordt zonder enige aanleiding, dan laat ik dat niet zo over me heen komen.

Maar goed, doe allemaal wat je wilt. Ik hoef mezelf in ieder geval nooit iets kwalijk te nemen 'had ik maar'...

Fijne dag! Het is Thanksgiving dus ik heb wel even wat beters te doen.

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    5 pagina's terug verkondigde je dat je klaar was met dit topic.....5 pagina's later.....uhmm ben je er nog....en reageer je heel veilig achter je amerikaans schermpje maar niet inhoudelijk maar alleen maar met shit...

Ga jij maar lekker een kalkoenetje slachten en heeeeeel lang in de oven doen en kijk uit voor de beren op je pad..... stel nou dat je oven in de fik vliegt en je kindje loopt er net langs....... of dat die kalkoen ontploft zodra hij op de tafel komt......of dat die kalkoen in een mummie veranderd........get real

Ontopic: zie een aantal pagina's terug ;)

12. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Totdat je wordt aangereden door een idioot met hoge snelheid en je toch niet de supermommy krachten bezit die je denkt te hebben om weg te kunnen springen.Had je dan maar je kindje in de enorm superdeluxe en veilige achterwaardsgerichte autostoel gehad;)

Die "had je maar" heb je altijd, hoe goed je ook denkt je voorbereid te hebben. Het gaat er alleen om dat ieder een eigen inschatting maakt met zijn eigen inschattingsvermogen. En de referentiekader waarop ieder dat basseert verschilt. Dat kan verschillen door ervaringen, omgevingsfactoren, angsten etc. Het onverantwoordelijk noemen van iemand anders omdat die een andere referentiekader heeft en naar die kennis handelt vind ik juist niet kloppen.
    Jou mening is niet verkeerd, wellicht in ons optiek iets te ver, maar dat komt door jouw referentiekader, jouw omgeving en jouw angsten. Niemand zegt dat die in Amerika niet reeël zijn, maar enkel dat die in Nederland niet reeël zijn.
    Waarom kan je, je er nou niet gewoon bij neerleggen dat ieder naar zijn eigen geweten en kennis handelt om de meest veilige situatie te creeëren voor hun kindje. Nogmaals, er is geen goed, fout of onverantwoord, want iedere situatie verschilt!

Happy thanksgiving!

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

whhhaaaaaaaahahahahaha serieus duw jij je blaag ff een een plastic steriele bel wil je. en ga ergens anders lopen vervelen als je het niet door hebt erg geliefd ben je hier niet op het forum.

EN DATMOET NEDERLANDER ZIJN? ;):(

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    gezellig topic heb ik gestart zeg...

15. Bri

Bri Niet meer actief

Is niet jouw schuld.... maar dit onderwerp komt wel vaker langs, en loopt vaker uit op een heftige discussie. Al wordt het niet vaak zo bruin gebakken als deze keer.

16. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    En nu ga je beweren dat je dat niet leest maar je bent wel bijdehand genoeg om te regaren op de minder inhoudelijke berichten, klinkt best vreemd....

Bovendien heb ik niet gezegd dat je geen mening mag hebben hoor, je moet eens goed lezen en niet tussen de regels door.

17. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Knap dat je zo durft te oordelen of iemand een goede moeder is!
    volgens mij ben jij te snel op je teentjes getrapt als je geen gelijk krijgt!

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

de conclusie van het topics de meerderheid van de nederlandse mama's laten hun kindje gewoon in de auto zitten

19. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik heb in ieder geval nooit met een ondertoon geinsinueerd dat je geen goede moeder zou zijn. Jij doet dat aan de lopende band, zie ook deze quote weer....

Bovendien heb ik niks kwetsends gezegd. Ik heb alleen aangegeven dat ik het vergezocht vind en daarbij nog een ver gezocht voorbeeld aangehaald. Doe niet zo dramatisch over mijn post zeg kom op!

Je kan nou wel doen alsof ik zulke rare dingen zeg maar dat ben jij en niet ik. Gelukkig is iedereen het hier met mij eens en niet met jou dus aan wie zal het dan liggen? Vast aan ons. Wij zijn tenslotte allemaal gek en slechte moeders.

20. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Ja hè.

Misschien moet er een topic geopend worden USA versus NL.

Mijn mening laat iedereen doen wat hij zij denkt dat veilig is. Dan doe je het goed en kun jezelf niets verwijten achteraf en respecteer de de ander ookal doet deze het op een andere manier. We zijn hier allemaal goede moeders die het beste willen voor hun kind(eren) en handelen hier op onze eigen manier naar.

Nog even over uit of in de auto. Het ligt eraan of ik ze in het zicht heb. Zo ja laat ik ze zitten zo nee neem ik ze mee maar vaak ga ik vanuit mijn werk voor ik ze ophaal van het kdv tanken.

Deel Deze Pagina