tanken, wat te doen met baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tara84, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    We wonen midden in het bos. Maar ik zal de gemeente erop aanspreken dat ze niet kindvriendelijk zijn door niet naast ons huis een speelplaats te bouwen ok? Haha!
    Even ter info, de eerste speeltuin voor openbaar gebruik is uhhm...30 minuten met de auto.
    He vervelend zo'n 'verwend auto kindje'. Ik zal het hem zeggen dat ie straks maar moet gaan fietsen. Met z'n fietsie op de autoweg, want fietspaden doen ze hier niet aan.

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Oh, die hadden wij ook, haha. Zo'n ijzerdraadje in de struik naast de voordeur. Even door de brievenbus steken en de voordeur was open. En naast de achterdeur stond een bloempot op kop met de sleutel eronder. haha, echt hilarisch toch! De auto stond voor het huis, nooit op slot. En er is nooit iets gebeurd. Helaas woon ik nu in een grotere stad en durf ik dit hier niet, maar ik ben blij dat ik zo zonder angst ben opgevoed.

3. knap

knap Niet meer actief

;)

Een ding weet ik zeker ik ga naar me bedje toe. En laat jou lekker in je USA achter! Blijf wel in NL. Zelfs in het bos hier vind je wel een speeltoestel.:cool: Zou het.;)

4. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Kijk maar uit dat Paulus de boskabouter je kind niet ontvoert dan...weltruste

5. knap

knap Niet meer actief

Ga nu echt naar bed maar ( proest):D

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

Proest hier in het bos ook zijn meerdere speel toestellen allemaal van hout etc allemaal door staatsbosbeheer onderhouden

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    ja, ik ga ook naar bed. Bedankt in ieder geval voor de serieuze antwoorden op mijn vraag. Ik denk dat ik er toch voor kies om mijn zoontje in de auto te laten met de deur op slot en in het zicht.

8. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Ben d'r blij van! Ben blij dat mn kind niet in NL hoeft op te groeien, wat een onverantwoordelijkheid.
    Komen jullie aub niet naar de US, want binnen 1 dag ben je je kind kwijt.

9. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Onderhoud Staatsbosbeheer ook bos in prive eigendom? Stuur ze dan ook hier eens langs met wat speeltoestellen.
    Niet elk bos is openbaar ;)

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dames dames toch maar hij is wel grappig!!.

Truste!!

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

AHA!!! En daar sla je dus precies de spijker op de kop. Jouw redenaties komen voort uit het feit dat je in de VS woont. In NL liggen zulke dingen gewoon heel anders. Accepteer dat gewoon en probeer ons niet jouw overtuigingen door de strot te duwen.

12. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

het is blijkbaar erg onverantwoordelijk om je kind in de USA te laten opgroeien zo te horen.....pfff je zou toch zo moeten leven joh!Succes ermee....

13. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Een beetje meer voorzichtigheid zou in NL ook geen kwaad kunnen ;)

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Daarom zijn wij ook allemaal ons kind kwijt. Ik zie hier alleen maar moeders lopen op zoek naar hun kind. En uiteindelijk nemen ze er maar een mee die toevallig alleen op straat loopt.

haha, ik vind je wel grappig:D

15. adi

adi Niet meer actief

Heb je het nog steeds niet door dat je niet echt serieus wordt genomen? :D
    Vraag me werkelijk nog steeds af waarom je dit soort dingen met moeders in Nederland wit discussieren? Denk je echt dat hier uberhaupt iemand na het lezen van je verhalen in deze topic denkt: wow, dat leven wil ik ook! :p

16. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Oh, omdat ik niet in NL woon heb ik geen recht van spreken? Ga heen zeg.

17. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    haha lol...volgens mij heb ik de jouwe net per ongeluk meegenomen! zoooo uit de auto meegenomen:$ (heb uiteraard eerst het raampje ingetikt);)

sorry beetje flauw....

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

:D

Weet je wat jij moet doen lekker in je eigen wereldje blijven leven als je het daar zo goed hebt. En ons naïeve domme onverantwoordelijke Nederlandse mama met rust laten ga op een forum in de us lopen zijken maar hier niet.

Oja ik ben nog nooit een kind kwijt geweest in de us hoor zelfs niet in hartje newyork

19. adi

adi Niet meer actief

ik zou eerst leren lezen wat er staat...

20. Amethist

Amethist Niet meer actief

Uiteraard heb je recht van spreken, maar je moet het wel in perspectief kunnen zien en daaraan lijkt het je nogal te ontbreken. Je dramt door over iets wat hier heel anders ligt dan in de VS.

Deel Deze Pagina