PCOS, geen menstruatie, veel pijn.

Discussion in 'Na de bevalling' started by kreativfa, Feb 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kreativfa

kreativfa Lid

Jun 4, 2010
    31
    0
    0
    Hallo Iedereen,

Ik heb een paar vragen.
    Bij mij is een aantal jaar geleden PCOS geconstateerd.
    Ondanks de PCOS na 1,5 jaar toch spontaan zwanger geworden.
    Na ons eerste kindje was onze wens voor een tweede kindje erg groot dat wij het opnieuw geprobeerd hebben.
    Na 6 maanden bleken wij opnieuw zwanger te zijn :D
    Nu is onze jongste dochter bijna 9 maanden, ik geef nog steeds borstvoeding mijn menstruatie is nog niet op gang.
    Voorheen had ik ongeveer 4 keer jaar menstruatie van zo'n 8/14 dagen lang.

Nu heb ik vanaf haar geboorte al veel pijn onderin mijn vagina, liezen, en onderrug.
    Volgens de huisarts hoort dat er bij, en mocht de pijn er nog steeds zijn na 9 maand (9 maand zwanger, 9 maand ontzwangeren) dan moest ik terug komen. (tussendoor wel een paar keer bij de HA geweest, maar opnieuw werd gezegd het hoort er bij)

Nu zijn de klachten de laatste 2 weken alleen maar verergerd.
    Het voelt soms alsof ik gister bevallen ben.
    Morgen ga ik hiervoor opnieuw naar de huisarts.

Zou nu mijn menstruatie op gang komen, wat de extra pijn kan verklaren?
    Of kan het ook door de PCOS komen?
    Is het verstandig om terug naar de gyn doorgestuurd te worden hiervoor?

Dames met PCOS hoe is het bij jullie gegaan na de bevalling(en)?

Bedankt!

2. loesje26

loesje26 Bekend lid

Feb 5, 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik lees even mee..
    Ik ben 15 weken geleden bevallen en hier nog geen menstruatie te bekennen, wel veel buikpijn en rugpijn, alsof het ieder moment kan beginnen.. Maar niets..

Nu weet ik niet hoe mijn cyclus is zonder anticonceptie.. Ik ben gestopt, nooit ongesteld geworden uit mezelf, clomid gebruikt, toen puregon gaan spuiten en pregnyl en na 1,5 jaar was ik zwanger..

Ik ben wel van de week naar de huisarts geweest en die heeft me wel voor de zekerheid anticonceptie gegeven maar voorlopig tot ik geen bloeding heb gehad laat ik mijn lichaam maar even met rust..

Maar ik heb geen idee wat ik kan verwachten dus ik ben ook benieuwd hoe anderen dit ervaren hebben..

Share This Page