wie heeft dit ook wel eens meegemaakt

Discussie in 'De lounge' gestart door Femsiejj, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Hallo allemaal,

sinds gisterochtend heb ik ontzettende buikpijn. Zo erg dat ik naar de hapost ben geweest en doorgestuurd naar de seh. Daar was een infectie in mn bloed te zien. Er is een echo gemaakt maar mn blindedarm kon hij niet goed in beeld krijgen waardoor hij niet kon zeggen of het nou wel of niet ontstoken was. Wel weer een urineweginfectie. Nou verga ik letterlijk van de pijn en moet ik straks weer terug komen in het ziekenhuis om te kijken of mn bloedwaardes weer te beoordelen.

Wie heeft dat ook wel eens gehad dat ze vermoeden een blindedarmontsteking maar dat je de volgende dag terug moet komen om het definitief vast te stellen?

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Mijn zusje heeft het gehad, die bleek inderdaad een blindedarmontsteking te hebben...

Het kan ook een geïrriteerde blindedarm zijn, dan is die wel geïrriteerd maar nog niet ontstoken. de kans dat hij dan een keer gaat ontsteken is wel groot.

3. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Ik had een accute blindedarmontsteking...moest er meteen uit. Dus hadden ze meteen duidelijk gezien op echo!
    Succes en sterkte in ziekenuis straks.

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb het ook gehad alleen bleek een ontsteking aan mn eierstok te hebben.

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb het wel een keer gehad. Toen konden ze het bij de 1e echo ook niet goed zien.
    Toen de volgende dag terug geweest en bleek er niks aan de hand te zijn. Waar die pijn toen vandaan kwam is nog steeds niet duidelijk.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mijn vriend heeft het gehad heeft er zelfs een week nog mee gelopen, maar op een gegeven moment werd de pijn echt ondraagelijk..Blindedarm eruit gehaald maar was niet eens echt ontstoken stond wel op het punt te gaan ontsteken...
    Als je waardes hoog zijn kan je ook ergens anders een ontsteking hebben.

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    had ook 'n keer erge buikpijn. Vreselijk!
    Bleek ook dat de waarden in mijn bloed verhoogd waren ( zoals te zien bij een ontsteking )
    Ze dachten blindedarm maar ze gingen eerst vaginaal een echo maken en bleek dat ik een hele erge eisprongbloeding had en heel mijn buikholte vol met bloed was gelopen. Ben gelijk geopereerd.
    Tijdens de operatie toch nog even gekeken naar de blinde darm maar die was oke.

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ik! had als kind al heel vaak buikpijn maar dit was veel erger ik lag krom van de pijn we zijn door gestuurd naar het ZH er stonden 4 artsen om mijn bed en nog wisten ze het niet zeker, helemaal omdat ik een hele hoge pijn grens had.
    ze hadden besloten om toch te opereren en dat was maar goed ook wand hij was al geknapt!
    bij mij was het wel op de zelfde dag ik kan me alleen niet meer herinneren dat ze mijn bloed hebben afgenomen, het is ook al 18jaar geleden.

sterkte!

9. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Mijn zwager heeft een accute blindedarmontsteking gehad, maar werd wel eerst naar huis gestuurd (was bijna middernacht) en kon 's ochtends pas terug komen om geopereerd te worden!
    Lekker dan, lig je de hele nacht te creperen van de pijn.

Succes straks in het ziekenhuis, hoop dat het allemaal meevalt!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Afgelopen februari ben ik geopereerd aan een redelijk acute blindedarmontsteking. Voorafgaand aan de onderzoeken werd ik gewaarschuwd dat ik evt weer naar huis zou worden gestuurd wanneer de waarden en de echo niet duidelijk zouden zijn.

Bij mij was er inderdaad al een verhoging in de wittebloedcellen zichtbaar (teken van ontsteking) en hebben ze me wel direct pijnstilling gegeven. Vervolgens was de echo redelijk duidelijk, maar werd pas bij de operatie echt duidelijk dat de blindedarm aardig ontstoken was. Ben dus wel direct opgenomen en s'avonds geopereeerd.

Dus ja, het is mogelijk dat ze je eerst naar huis sturen en dat ze de volgende dag nogmaals naar je bloedwaarden kijken.

Veel sterkte vandaag!!!

11. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik ben in 2005 langere tijd opgenomen geweestHet begon met een nierbekkenontsteking waarvoor ik een week in het ziekenhuis heb gelegen. Na mijn ontslag ging het niet beter, verging van de pijn, ben opnieuw ingetuurd en bleek een geperforeerde blinde darm te hebben.
    Doordat hij al meerdere dagen geleden gesprongen was heb ik erna meerdere cysten gehad en een wondinfectie.
    3 weken was ik thuis en uiteindelijk kon ik na 4 maanden weer aan het werk!
    Succes en heel veel beterschap!!

Deel Deze Pagina