Hallo allemaal Ik ben op 2 juli uitgerekent. En nu was ik aan het kijken naar geboortekaartjes Maar aangezien mijn vriend en ik niet weten en het ook niet willen weten wat het geslacht is. Hoe hebben jullie dan geboortekaartjes laten maken. mvg Ilona ganzeboer
Ik maak geboortekaartjes (bedrijfje), als ik iemand krijg die het geslacht niet weet maak ik altijd 2 versies. Die staan dan "ready to go" en als het geboren is gaan alle gegevens in het juiste kaartje en dan naar de drukker.
Voor beide geslachten alvast een kaartje maken of anders wachten tot de geboorte. Wij hadden zelf ook nog geen geboortekaartje voor onze dochter dus deze is nu pas na een week verstuurd. Maarja dan moet iedereen maar wat langer wachten, dat is ook niet zo erg
Mijn broer werkt bij een drukkerij. wij lenen daar gewoon altijd een aantal boeken. Kiezen het kaartje wat we mooi vinden. en laten een proefdruk maken met beide geslachten. Als we tevreden zijn blijft dit zo staan en worden ze gedrukt na de bevalling met naam tijd etc
Wij weten ook niet wat we krijgen. Hebben 2 kaartjes uitgezocht, liggen beide klaar bij de drukker om bedrukt te worden zodra wij de gegevens doormailen/bellen. De niet gebruikte kaartjes gaan dan gewoon terug naar de drukker. Vroeger wist niemand wat ze kregen he, niet te moeilijk denken. De drukker kan je hierbij ook helpen.. Succes!
Wij wisten bij onze eerste ook niet wat het ging worden. Kon zelf daardoor ook moeilijk opzoek naar kaartjes. Heb het uiteindelijk laten zitten en pas na de geboorte een kaartje uitgekozen via internet. Toen m'n dochtertje had geboren had ik ineens het idee wat het moest worden, terwijl ik daarvoor de bomen door het bos niet meer zag..