Tankini

Discussie in 'De lounge' gestart door anne19791980, 27 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ga niet met mijn kinderen echt diep de zee in nee. Ze zijn 3 en 1. Veel te jong dus. En voor strand (ondiep water) heb je geen bikini nodig hoor. Dat kan ook prima met een zwierig jurkje.

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Je hoeft niet de zee in, je kunt ook in een zwembad zwemmen. Dat kan ook prima met kindjes van 3 en 1 jaar. Maar ik snap hieruit dat jij dat dus niet doet.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klopt. Onze beide kindjes kunnen niet heel goed tegen chloor en hebben een gevoelige eczeem huid. Lees: roodheid, jeuk etc maar op zich goed weg te smeren (hopelijk groeien ze hier wel overheen). Op vakantie doen we het wel, meestal gaat man dan even mee. Maar moet eerlijk zeggen dat het niet echt waterratten zijn. Zijn wel dol op zand etc. En het pierenbadje, daar hoef ik niet een zwempak oid voor aan.

Kan toch? :)Je laat het echt klinken alsof ik enorm tekort schiet door niet met ze naar het zwembad te gaan ;)

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Ja je schiet onwijs te kort... ;)nee natuurlijk niet, is jullie keuze toch?! En het lijkt mij ook dat je met die eczeem huidjes idd beter niet in dat vieze chloor gaat.
    Ik ben zelf echt een onwijze waterrat... Lees ligt het liefste hele jaar door (in de winter met wetsuit) in het water. Bij ons moeten de kinderen van mij ook het hele zwemabc halen. Omdat we vaak op en om water recreëren. Dus daarom kan ik mij niet voorstellen dat iemand dus geen zwemkleding zou hebben:roflmao: maar hoe jij het omschrijft is het gewoon niet voor jullie weggelegd! Nooit over nagedacht;)

Nina Sanders en femkes vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahaha. Ja is wel idd zo. We zijn dan denk ik meer van het bos / strand (zand!) etc :p

mamameer vindt dit leuk.
  6. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.517
    229
    63
    Ik denk dat ik er uit ben rn toch maar niet online iets ga kopen.
    Binnenkort ga ik hier in het dorp naar een goede lingerie winkel die ook badmode verkoopt.
    Badpak gaat het denk ik niet worden door mijn lange bovenlijf.

Dankjewel voor alle reacties.

Syane, Mamafiets en femkes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina