Voor een 15 jarige dame zijn wij opzoek naar de ultieme cadeautip. We willen zo'n 15-20 euro uitgeven aan haar verjaardag, ouders willen niet dat ze geld krijgt ivm wegloopgedrag. Ze heeft 0 interesse in makeup (gaf ze aan toen ik dat opperde), sport niet en heeft geen creatieve hobbies. Ze zit in 3 havo, heeft een klein clubje vriendinnen waar ze af en toe mee op haar kamer hangt. Boeken zijn saai, gamen is stom. Haar kamer is volledig afgestijld, dus daar wil ze ook niks voor hebben. Op de vraag "heb je een wensenlijstje" wordt ontkennend geantwoord. Kortom, wat geef je zo'n meisje nou nog cadeau? Afgelopen jaren namen we haar mee om wat leuks te doen, maar nu door corona is dat ook niet echt een optie. Gouden tip ontvangt eeuwige dankbaarheid en een virtueel schouderklopje
Bij de da pakken ze een cadeaukaart heel leuk en feestelijk in met dingen als monstertjes enzo, tenminste, dat kreeg ik een keer als tip voor mijn nichtje, die was daar heel blij mee (nu ook 15, toen 13 geloof ik), maar dat is ook juist een meisje dat veel leuk vindt. Maar goed, bij een drogisterij kan iedereen wel slagen toch? Dus dat is misschien toch wel een optie, dan kan ze uiteindelijk gewoon zelf wat uitzoeken.
Pakketje maken met tijdschriften, wat lekkers, maskertje of nagellak ( zwarte lak vinden veel pubermeiden cool) Als de ouders verzoeken geen geld te geven zou ik ook geen cadeaubon doen want deze zijn makkelijk voor geld te ruilen/verkopen.
Als het een cadeaubon word zou ik even kijken of ze dat terug boeken naar de bon als je items retour doet. Vroeger kon je ze altijd heel makkelijk omwisselen naar geld door iets te kopen en dit terug te brengen.
Pathé thuis tegoed? Kan ze een film huren en dan doe je er nog een fles frisdrank, chips, chocola en popcorn bij!
Een tegoed bon voor een dagje uit, corona regels zullen tzt echt wel weer wat versoepeld worden... Misschien leuk pakketje van maken met wat lekkers erbij/ folie erom... En als ze écht niks wilt/ weet, dan uhm niks... of ben ik dan heel slecht
Nou het is gelukt! Combinatie van allemaal tips: een meidenavond pakket. Een leuk spelletje, nagellak, glittermaskers, reep Tony knetter chocola en een grote trommel snoep. Dank voor het meedenken