Nou ja...deed net de wekelijkse boodschappen. En sla normaal de friso voor een maandje in...Maar zag nu dat hij met 2 Euro omhoog is! Betaalde eerst bij de Jumbo 7,49 en nu staat hij er voor 9,59 Euro! Niet normaal meer das 20 gulden ruim voor een pak babyvoeding!melk niet te verstaan.... BAal nu helemaal dat de bortsvoeding niet lukte... :x Sorry hoor moest het ff kwijt
jumbo en kruidvat hier is hij ook omhoog, heb heel wat ingeslaan met de oude prijs ze doet het erg goed op friso integen stelling tot nutrilon dus wil niet weer overstappen.
Meiden ik heb hier nog 4 nieuwe pakken van friso staan, omdat onze tweeling andere voeding gebruikt zijn ze overbodig. Ook zitten er 2 bewaarbussen bij. Misschien iemand van jullie? voor een redelijk prijsje?
uhm denk dat jij friso 1 hebt kreeftje? Ik zit al op 2 .....Rens is bijna 8 maanden.... Zal nog maar wat meer pakken inslaan dan als de prijs echt zo hoog wordt...Vind het toch heel wat schelen op 1 pak hoor!
ik zie dat je een huisje bent in friesland dat is helaas ver weg voor mijn anders had ik ze graag voor de oude prijs willen overnemen
2 weken geleden ongeweer is hier ook een topic over geweest... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0