Ik luister al de hele avond naar BOEMBOEMBOEMBOEM muziek boven me samen met luid pratende en schreeuwende mannen en af en toe een flinke knal. Goed feest aan de gang dus daar. Onze dochter slaapt er wel doorheen maar voor mij word dat straks lastiger en ik was toch echt niet van plan om tot diep in de nacht wakker te gaan zitten. Hoe ver zouden jullie ze laten gaan? Het is een flat, wij zitten op de tweede verdieping en zij feesten op de derde (bovenste) verdieping. Leuk dat ze een feestje hebben maar moeten ze daarmee alle buren lastig vallen? Hoe ver kun je ze laten gaan? Mag je eigenlijk wel zo luidruchtig feesten in een flat (jaren 30 woningen dus ook nog eens erg gehorig)? Ik voel me een beetje een zeur als ik ga klagen over hun herrie maar dit is ook echt niet leuk meer zo. De muziek gaat alleen maar harder en volgens mij drinken zij meer en meer want wat eerst praten was is inmiddels schreeuwen geworden.
ik heb daar zelf niet gauw last van...val juist goed in slaap bij herrie Wij wonen vlakbij een boulevard en daar is heel vaak een dancefeest of zoiets...wanneer alle buren de ramen dicht doen, zet ik die van mij open... Maar mijn grens is meestal bereikt wanneer mijn kinderen er niet van kunnen slapen.
Als het voor 1x is, maakt het mij echt niet uit hoor. Moet kunnen. Maar als dit wekelijks zou zijn dan had ik er wat van gezegd.
Het is echt niet normaal meer. De muziek is veel zachter gezet maar ze staan te stampen alsof ze met 30 man tegelijk proberen door de vloer te zakken. Straks staan ze met z'n allen hier in de woonkamer. En maar schreeuwen alsof ze stom en stomdronken zijn. Zo durf ik niet eens meer naar ze toe om te vragen of het zachter kan, volgens mij krijg ik dan alleen maar een grote mond terug. Ik hoop maar dat ze binnenkort allemaal naar huis gaan en niet tot diep in de nacht door blijven feesten.
Als dit eenmalig is zou ik ze lekker laten gaan. Zoals ik begrijp slaapt je dochtertje er gewoon doorheen? Wel vind ik dat ze het van te voren even hadden kunnen melden bij jullie.
Ik ben niet zo moeilijk en slaap overal wel doorheen, maar als jij er last van hebt, dan zou ik even aan bellen en vragen of het rustiger kan.
Mag je wel iets van zeggen hoor! Wij woonden ook op een flat en hadden met de buren goede afspraken over dit soort dingen.
Ik vind het abnormaal dat je in een oud gehorig flat zoveel herrie gaat maken. Maar gelukkig hoorde ik om 12 uur de deur dichtslaan en was het stil. Blijkbaar hebben ze het feest toen ergens anders voortgezet.
gelukkig dat het maar tot 0.00 was nooit fijn als je er last van hebt hoop het eenmalig was en ze de volgende keer was rustiger zullen doen
Gelukkig maar dat het om 12u ophield. Ik had er trouwens niks van gezegd, pas als het tot diep in de nacht door zou zijn gegaan of als de buurman wekelijks dat soort feestjes heeft
Fijn dat het tot 12 uur is, op zich vind ik dat een feestje in het weekend tot een uur of 1 moet kunnen en daarna het geluid zachter. Misschien als je ze een keer spreekt vragen of ze het willen aangeven zodat je het weet i.v.m. je dochtertje. Niet dat ze niet mogen feesten, maar dan kan jij beslissen of ze eventueel ergens anders slaapt.
Een feestje op zn tijd moet toch kunnen? Het wordt wat anders als het iedere week is. Maar om nu om 23.00 al te gaan klagen...
Als dit 1 malig is zou ik er niets van zeggen, je moet ook eens een keer een feestje kunnen geven vind ik!
Is het 1 à 2 x per jaar bijv op verjaardagen zeg ik oke. Eventueel vragen of het na 12 uur wat zachter mag. Is het elk weekend zou ik wel boos vragen of het minder kan.
Af en toe in het weekend vind ik wel kunnen maar het moet niet ieder weekend worden en doordeweeks zou ik elemaal niet pikken. Officieel mag je na tien uur geen muziek meer draaien en mag je daarna de politie bell