Ik moet voor school een schrijfopdracht maken en de vraag is waarom ik de geknipte persoon ben om les te geven in de kleuterklas.. Ik heb wel wat, maar kan niks meer verzinnen.. En wat ik heb is ook kort. Het is zo moeilijk.. Hebben jullie enkele tips?? Please help me. En kan iemand met een perfecte nederland mijn schrijfopdracht nakijken??((als ie af is)). het word beoordeeld.. Dus het moet goed zijn..
Kijk even waar volgens jou een kleuterjuf zeker aan moet voldoen. En dan benoemen welke zaken jij aan voldoet. Zeker niet bescheiden zijn! En ik wil het best voor je nakijken hoor
Je kunt overzicht houden, bent creatief, wil kinderen graag iets leren, houdt van kinderen, geniet van kinderen, hebt affiniteit met jonge kinderen, je bent pedagogisch sterk, je kunt je ziel en zaligheid kwijt in je werk, elke dag is anders, je geniet van het feit dat jonge kinderen heel open en verrassend zijn, je kunt veel liefde geven aan de kinderen, je kunt een veilig klimaat realiseren... Succes!
Ben bang dat je het toch echt zelf zal moeten schrijven. Wij kunnen wel dingen verzinnen, maar we kennen jou niet en daar zal je docent ook vast doorheen prikken Zoals al eerder werd gezegd: inventariseer aan welke eisen een kleuterjuf moet voldoen en bekijk welke eisen aansluiten bij he eigenschappen en persoonlijkheid. Geef ook voorbeelden waaruit blijkt dat he daar aan voldoet (heb je gelijk meer tekst). Succes!
Ik denk inderdaad ook dat je het echt zelf moet gaan doen. Anders even bij de volgende vraag stilstaan: 'Aan wat moet een kleuterjuf voldoen volgens jou?' en dan gaan kijken welke punten jij 'voldoet' volgens jou. En dan ook waarom jij graag deze job wil gaan doen, wat jou aanspreekt aan deze job
Ik wil m wel voor je nalezen als je hem klaar hebt hoor! Stuur me dan maar even een pbtje als het nog nodig is!
Doe je nu de PABO? Want als je straks juf bent is het wel belangrijk dat je zelf perfect Nederlands kunt schrijven aangezien je dat straks ook aan een klas kinderen moet bijbrengen. Of is het een andere opleiding?
Je bent al klaar denk ik, maar anders nog een tip. Noem bij een aantal punten die je noemt ook praktijkvoorbeelden.
Ik zal mijn taak doorsturen als het echt af is.. Ik ben pas begonnen met kleuteronderwijs, ik weet dat ik perfect nederlands moet hebben.. Ik ben ook bezig voor een perfecte nederlands..
Waar een wil is is een weg, meid! Laat je niet ontmoedigen! M'n zoontje heeft op de kinderopvang een leidster die nog niet helemaal perfect Nederlands spreekt, maar ik vind het een verrijking; een andere cultuuur in zijn nog kleine wereldje.