Tapas voor valentijnsdag

Discussie in 'De lounge' gestart door malka, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Voor valentijnsavond heb ik het vogende idee. Ik wil de kids samen laten eten en als ze op bed liggen lekker tafelen met mn mannetje! Lekker lang tafelen, dus graag tapas. Ik wil het graag zelf maken, maar wel heel wat vooraf, omdat de kids om half 8 liggen. Wil niet dan nog moeten beginnen.
    Nu ben ik een enorme ramp in de keuken ( kan zelfs spinazie laten aanbranden:(), en wat een ander als basisproduct ziet, heb ik waarschijnlijk niet in huis...
    Wie heeft er tips voor mij???

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Wat lekkere tapenade kopen (of zelf maken) voor op een (stok) broodje
    Kleine balletjes gehakt eventueel in een sausje, kan je vooraf maken en warm of koud serveren.
    Kip spiesje, lekkere pittige stukjes kipfilet bakken, af laten koelen en aan een sate prikker steken. (kan warm of koud)
    Grote garnalen in knoflook kruiden
    Zalm rolletje (zalm in sla rollen met kruidencreme)
    Peppadews, kan je kant en klaar kopen.

Is dat wat??

3. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Top! Hier kan ik zeker wat mee. Ik lus alleen geen vis, dus zalm en garnalen wordt hem niet. Maar de rest komt op mijn lijstje!

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lekkere olijven (ik vind zelf groene olijven met fetakaas erg lekker) kopen bij bijvoorbeeld de AH (daar hebben ze sowieso veel van die tapashapjes)

Een paar lekkere stukjes kaas, bijvoorbeeld een goede brie, stuk port salut, stuk rambol (walnotenkaas), schimmelkaas als je daarvan houdt, roomkaas met kruiden en dan lekker vers stokbrood (wit en bruin) en/of toastjes (van Haust zijn erg lekker) erbij. Evt. nog druiven, walnoten en vijgen ernaast....heerlijk.

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Ipv zalm kan je bijvoorbeeld ook kipfilet er in doen, lekker gekruid dat je ook voor op brood kan gebruiken. Koude aardappelsalade, kan je zelf maken maar is ook kant en klaar te koop, gewoon bij de salades staat dat. Je kunt er ook wat normalere dingen bij doen zoals gevuld ei, of olijfen op een prikkertje.:D

6. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Super! Hoop dat het allemaal lukt! Zo'n zin in een avondje samen eten!

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Hoi hoi, is het nog gelukt met je lekkere hapjes gisteravond??;)
    Groetjes Siriel

8. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    We kregen bezoek.... Vanavond heeft hij pokeravondje.... Dus zaterdag gaat het gebeuren!!

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    oh dat is balen.. Nouja dan heb je de leuke avond nog tegoed:D
    Laat je nog even weten of de tapas geslaagd waren?!
    Fijne avond alvast morgen;)

10. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Boodschappen zijn binnen..... Nu nog alles weten te timen....

11. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Gelukt! Heerlijke hapjes en een super gezellige avond gehad!! Dit ga ik vaker doen, was helemaal trots haha!

12. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wat een leuk, romantisch/gezellig idee! Ik ga mijn lief ook binnenkort maar eens verwennen met een tapasavondje! fijn dat het een leuke avond is geweest, malka!

Deel Deze Pagina