Nou wat ik weer moet mee maken met mijn buren Ze zeten de auto altijd zo strak dat ik mijn auto bijna niet kan inparkeren. Terwijl ze ruimte zat hebben. Bijden buren hebben geen buren met auto dus ruimt zat. Nee ze moeten hem zo dicht mogelijk tegen ons kant zetten. Nu was het zo erg dat ik toch wilde proberen om hem er in te krijgen. Kwam ik prongeluk tegen de trekhaak van mijn buren. Allebij komen ze naar buiten stormen en gingen te keer zeg. Kreeg de kans niet om sorry te zeggen. Ik moest maar mijn auto ergens anders zetten als ik niet kon inparkeren. Ik zei ja mooi niet jullie moeten de auto`s is niet zo strak zetten. Zeg mijn buurman oja hij staat op ons eigen stuk dus moest niet dom doen.Ja op eigen stuk maar wel tegen mij kant aan zeg maar. Begint mijn buurvrouw ook nog eens te schelden of ik het expres deed. grrrrrr Doe het toch ook niet expres. Maar nu ben ik de klos want de buurman gaat zijn auto nu nog straker zetten zodat ik er niet meer in kan ben je dan niet zielig? Als iedereen hem gewoon netjes in het midden zet kan iedereen makkelijk zijn auto kwijt. Voor de duidelijkheid de auto staan achter elkaar Sorry meiden moest het ff kwijt na 12 uur werken kreeg ik dit ff bij thuis komst en ben helemaal van slag door K*t buren ook. Lover
Hahaha denk dat ik hier maar een garage ga huren Maar laat me niet pesten hoor want als hun zielig doen kan ik het nog veel erger Zet mijn auto dan gewoon voor hun deur
Wie heeft zijn mannetje bij de politie werken? Vraag me iets af he ons huis is een huur huis en onze auto`s staan langs de weg half op de stoep dat moet zo helaas. Dus mag ik hem toch wel voor hun deur zetten want wij hebben hier geen parkeer plaatsen. Gewoon een lange straat en omdat de straat smal is staan wij half op de stoep. Want kan wel terug lopen zieken maar ja moet ik zelf niet strafbaar zijn Dus laat het me weten
Als ik het goed begrijp is het dus gewoon de openbare weg waar het om gaat? Dan is er in principe geen sprake van jouw/hun stukje weg. Het is natuurlijk het meest prettig als je hem voor je eigen deur kunt zetten, maar geen recht. Beetje kinderachtig is het wel natuurlijk. Alsof ze erop zaten te loeren.
Ja pienie het is een openbaare weg. En ja zitten al maanden op de loer. Als ik thuiskom gaat gelijk de rolgordijn een stukje aan de kant en gaat ze kijken hoe ik inparkeer. Hun auto heeft altijd netjes gestaan maar de laaste maanden strak tegen onze kant zeg maar. Dus ja dagen het zeker uit. Thanks Lover
't kan toch triest zijn hé, dat burengedoe! Ik ben zo blij dat wij vorig jaar verhuisd zijn naar ons eigen huisje met carport. Tot vorig jaar woonden wij ook naast zo'n "gezellige" mensen...
Onze buren hebben al sinds 5 jaar dat de verf van hun huis bladderd... Maar niet schilderen hoor... Kreeg vanmiddag een hartverzakking toen ik zag dat ze hun coniferen eruit haalden, er komt waarschijnlijk een schutting (warempel) Ik zei al tegen m'n man; nou die gaan dit jaar weer niet schilderen. Ook sparen ze alles, rommeltjes, tis soms net de fam Flodder achter het huis.Verder zijn ze best aardig hoor, maar je hebt er niks aan, en onze buurman is totaal niet handig.Ze gaan nooit op vakantie, zijn zuinig. Voor m'n man vind ik het wel eens jammer, ik gun hem liever een handige buurman die hem ook eens kan helpen in nood. Maar goed dit zijn onze buren. Het kan heus erger hoor, bv als je geluidsoverlast of weet ik veel wat moet meemaken, hebben wij het goed voor elkaar
Hahahaahahha... wat herkenbaar! Onze overburen zijn precies zo. Ze parkeren iedereen in. Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik mijn zwager gevraagd heb om zijn vrachtwagen een weekendje bij hen voor het huis te zetten. God wat waren ze boos zeg, maar inmiddels durven ze niets meer te zeggen en beginnen ze het een beetje te leren... Ik vind het ook zo vervelend dat mensen denken iets voor zich op te kunnen eisen. Wij wonen in een geweldige buurt. Veel mensen wonen hier al vanaf het moment dat de huizen gezet werden. Zo ook de buren van de overburen. Deze ouwe mensjes worden door die twee overburen van ons finaal ondergesneeuwd. Mijn overburen belden midden in de nacht wel eens aan bij mijn buren omdat ze hun auto niet kwijt konden. Of ze hem even wilden verplaatsen. Inmiddels hebben ze de hele buurt zo'n beetje tegen zich. Hopelijk verandert dat toch snel. Je zou bijna medelijden met zo'n mensen krijgen... Pfff buren... Lover, ik leef met je mee!
tjonge jonge jonge zeg! Wat zijn sommige mensen kinderachtig! Een soort machtspelletje is het! Zet die auto gewoon bij hun op de stoep! Ik ken dat soort flauwe grapjes met parkeren ja.. Gewoon bij hun op de stoep!
Ja hier nog een die parkeerproblemen heeft met haar buren. Mijn buurman vind het nogal leuk om me kwaad te krijgen. Heeft ie 2 auto's parkeert hij er 1 op zijn plek en 1 op mijn plek zodat ik een stuk verderop moet parkeren. Nu heb ik een tijd terug iemand van de woningbouw op hem afgestuurd werd ie boos. Had ik 's avonds een bord in mij tuin staan met de tekst: Let op!!! Deze plaats is van Gwen, dus NP!!
He Lover, als ik je verhaal zo lees, kon je wel bij mij in de straat wonen. Hier is het precies hetzelfde, alleen achterom nog erger. Wij kunnen achterom de auto op de tuin zetten, athans als de buurvrouw niet haar auto voor onze garage zet. Voor is ook altijd het probleem, dat ze de auto's zo zetten dat er geen andere meer in of uit kan. Ik heb een van die van ons (wij hebben er 2) eens zo gezet, dat er van die lastpakken geeneen de auto fatsoenlijk geparkeerd kreeg, sindsdien heb ik nergens meer last van.
Wij hebben een koophuis maar echt een soortgelijk verhaal. Voor ons huis is een prachtig parkeer plein. Tenminste overdag als er niemand thuis is. Want hier heeft bijna iedereen 2 auto's. Op zich geen probleem mits iedereen een beetje fatsoenlijk parkeert. De buren van onze buren hadden twee auto's en die moesten altijd voor hun deur langs de stoep. Maar ze hebben ook nog buren die ook graag de auto voor de deur hebben staan (onze buren), in deze auto is al een paar keer ingebroken, dus terecht dat je die voor je deur wilt. Er kunnen ook echt net 3 auto's voor hun twee huizen. Maar ja... dan moet je wel sociaal parkeren. En dat gebeurde niet zo vaak. Onze buurman heeft een vergunning aangevraagd voor een eigen oprit in hun voortuin, maar dat mocht niet omdat er genoeg plaats zou zijn bij ons in de straat (gemeente komt nooit 's avonds kijken). Als er bij hun voor de deur al andere auto's staan dan zetten hun buren de auto gewoon op de stoep, zodat je er met rolstoel/kinderwagen niet langs kunt. Dan onze andere buren (die gaan nu heel snel weg), zij had 1 auto, haar vriend een dikke mercedes, haar zoon reed taxi (nu een vervelende bus), haar dochter een auto of de taxi, vriend van de zoon(die er ook woonde) een auto, en de vriend van de dochter een auto. Dus zo stonden er meteen wel heel veel extra auto's in onze straat. En dan mensen die niet kunnen/willen parkeren en de auto gewoon overdwars zetten. Midden op het plein zetten we vaak de auto neer. Er is gewoon vaak geen plek. Vorige week was er zelfs helemaal geen plaats meer over in onze straat. Ik heb de gemeente een paar keer geschreven, een paar lijntjes op de weg en het probleem is grotendeels opgelost, maar ja dat is te veel moeite! En het is gewoon zo erg dat je er zelf uiteindelijk ook aan mee gaat doen voor wat betreft het asociaal parkeren en dat doet dus hier iedereen.
Dan is het hier gelukkgi heel anders. In principe zet iedereen hier ook zn auto voor zn eigen deur (kunnen er 3 achter elkaar), wij hebben er 2 ,maar 1 daarvan die staat verderop war die geen last is. Maar zomers staat onze grote amerikaan hier voor de deur, dan hebben we echt 2 plekken nodig. Als de buurman dat weet, of ons aan ziet komen, dan zet hij zn auto ergens anders neer.
Ach hier hebben we hele andere dingen in de straat. Ik kreeg vanmiddag van mijn buurvrouw te horen dat mijn andere naaste buurvrouw een smsje had gestuurd naar weer een andere buurvrouw een paar deuren verder dat wij vast een bank hadden overvallen aangezien wij 3 dagen geleden een andere auto hebben gekocht en vandaag met plastic tasjes uit de stad vandaan kwamen. Waar bemoeien mensen zich mee? Het is uitverkoop hoor, en wat dan nog............als ik 300 euro uit wil geven dan doe ik dat! Ja en mijn zoontje had ook nieuwe schoenen aan...............nou waar doen we het van?! GRRRRRRRRRRRRRRR vreselijk dat geroddel! En als ik haar dan tegen kom doet ze of er niks aan de hand is! Vreselijk gewoon, zouden die mensen nou niks beters te doen hebben dan zich met de hele straat te bemoeien?
Och hier is het ook altijd zo, om gek van te worden! We wonen in een doodlopende straat zeg maar, en onze buurman vertikt het om zijn auto aan te sluiten. Die moet natuurlijk precies voor zijn deur zijn! Dan zit er een gat van 2 meter tussen zijn auto en die er achter staat, en daar passen wij dus niet tussen. Met gevolg dat wij de auto een heel stuk verderop moeten zetten :S
Goh meiden ben niet de enige met al die problemen met de buren. Lijkt wel ons weekend om tegen ons te zeiken zeg nu had me man het echt ongelooflijk. Mijn man staat buiten omdat mijn zoontje wilt vissen met het mooie weer. Mijn dochter vindt buiten hele mooie kratjes die nog eens leuk van kleur waren. Dus zei zet twee kratjes bij ons in de tuin en dacht zet er twee bij mijn vriendje in de tuin die op de hoek woont(lief toch dat ze alles deeld) Komt de buurman van de hoek naar buiten en stormt op mijn man af. En je moet beter op je dochter passen en die t*ring zooi in je eigen tuin houden let toch is op man de volgende keer trek ik je het huis uit bla bla bla bla Wat denk je later staat hun zoontje buiten te spelen en loopt met glas te gooien wat in de borsjes lag wie moet er op zijn kind letten! Ik weet ook dingen over die familie maar ga ik toch ook niks mee doen. Ik bemoei mij daar niet mee als hun zo willen leven is hun pakkie aan. Maar waarom doen ze dan zo he? Tegen woordig zijn de mensen zo gehaaid,gestrest enz enz Het is toch niet leuk meer om van de zomer gezellig buiten te zitten. Die mensen moeten eens meer respect tonen voor de medemens. En is op hun eigen letten. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Meiden bedankt voor jullie reactie en als je je gal wilt spugen over je buren kunnen we dat mooi hier doen Liefs Lover
Politie komt hier niet voor. En het is een openbare weg, dus je buurman mag dat stuk helemaal niet claimen.