Ik vind het soms wat muf ruiken in huis en zounwelmeen lekker maar subtiel huisluchtje willen! Ook die je op de bank ofzo kunt spuiten. Ik zag vandaag een spray van rituals: home en body spray, ook voor meubels maar koste 16,50. Het was prijzig maar rook erg lekker! Weet iemand nog goedkopere varianten?
Op z'n Tilburgs 'wasverzachter in een pannetje' 😉 Ik doe ook wel eens een beetje in zo'n waxmelt brandertje en dan ruikt het heerlijk.
Dat is hartstikke giftig om wasverzachter te verwarmen. Waspoeder in je stofzuigerzak is dan een beter alternatief.
Gewoon goed luchten. Al die chemische troep is nergens voor nodig. Je kunt zelf ook een natuurlijk mengsel maken.
Ik heb een spray van skins, wat ik af en toe een beetje op de bank spray. Heerlijk, zeker als je net schoongemaakt hebt! Het heet mimosa en er staat ook op "parfum d'intérieur' 😍
In ons vakantiehuis hebben ze overal van die zeepjes in een gehaakt hoesje gelegd, heb ik nu in onze hal gedaan en werkt heel subtiel.
Lekker ruikende wasverzachter mengen met water en dat ik een plantenspuit doen. Om de zoveel dagen spuit ik wat op de bank of gordijnen en het ruikt weer een paar dagen heerlijk. Daarnaast dagelijks even de boel luchten/tegen elkaar open zetten want daar ontstaan vaak de muffe luchtjes door.
onze vorige (suède) bank maakte ik regelmatig schoon met zwitsal shampoo, rook heel de kamer er naar, heerlijk! planten, bloemen, goed luchten, gordijnen op tijd wassen/luchten buiten....
Wij hebben een huisparfum.. Lampe Berger.. Heerlijk. Elke dag even 20 minuutjes aan en het huis ruikt weer heerlijk
Een plantenspuit vullen met water en een klein beetje wasverzachter. Af en toe op de bank of kussens spuiten en in de gordijnen.
Doe je dat in warm water? Gaat het niet klonteren na een paar dagen? Ga het ook eens proberen, ons vloerkleed vind ik niet altijd fris ruiken en febreze ed helpt niet echt.
Helemaal niks van al die parfum of wat dan ook. Het beste voor mij is elke dag lekker de schuifdeuren een paar uur open en in de slaapkamers de ramen op een kier als we niet in de slaapkamers zijn. Geen enkele parfum of geurkaars overtreft lekkere frisse lucht.