Toen wij in dit huis gingen wonen lag er op de trap en boven cremekleurige laagpolig tapijt. Toen hadden we nog geen kinderen maar wel een hond, die ook af en toe boven kwam. Het tapijt zag er al snel niet meer mooi uit en we hebben er laminaat overheen gelegd. Van de trap hebben we het afgehaald. Die gaan we binnenkort verven. Stuk makkelijker schoon te houden.
Wij hebben al ruim 12 jaar tapijt op de slaapkamers, ik vind het qua schoonmaken echt prima, voelt fijn aan onze voeten, geen vlekken of platte plekken ofzo. Ik zou niet anders willen. Vinyl ed vind ik echt vreselijk voelen.
Tapijt vind ik echt zoooo verkeerd retro XD Meteen alles eruit gesnokt toen we hier 2 jaar geleden kwamen wonen en man man, wat een zooi kwam eruit zeg BRAAK. En het was toch echt duur, laagpolig tapijt. Ik heb zwaar astma, dus er ligt Novilon boven en het is hier alles behalve koud in dit zweterige nieuwbouw huis. Nooit de kachel aan en altijd 20 graden.
Dit inderdaad. Hiervoor ook 3 jaar tapijt boven gehad, maar het na 3 jaar van pure ellende weg gehaald. Het staat lekker warm, maar er ging met 2 katten zoveel haar en vuil in zitten en ik vond het op den duur niet mooi meer.
Wij hebben ook laagpolig tapijt boven. Eigenlijk laten leggen uit gemak en omdat het goedkoop was maar als we ooit het geld er voor hebben dan wil ik het er toch uit en alles laminaat. Het is misschien warmer maar ook stoffiger en lastiger schoon te maken. Laatst ook mijn zoon als een exorcist door de gang staan spugen, ondanks schrobben, stomen en noem maar op heb ik het 2 weken geroken op de bovenverdieping
Voor mij nooit meer ik dacht ook lekker warm. Duur tapijt laten leggen 2,5 jaar geleden Maar nu 2,5 jaar later vind ik het zo vies. Godzijdank alleen de strijkkamer nog de rest heb ik al laminaat gelegd. Met kinderen en ongelukjes. Geloof mij. Je wil geen stukjes kots tussen middenpolig tapijt willen plukken haha.