Wat zijn de plannen voor vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

2. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Tja, daar zat ik nou ook net aan te denken.
    In ieder geval heel even langs de supermarkt en in de namiddag naar mijn ouders lekker soep eten.
    En tussendoor ... even lekker naar buiten met de kids. De zon gaat om een uurtje of 1 schijnen. Even van genieten!

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Even naar de action, de schuur leeg halen en veel weggooien, boodschapje doen en vnvnd komen er vrienden langs.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik heb dus ook gewoon geen idee, vriend is aan het werk, rond 11 uur komt er iemand wat ophalen. Vanmiddag even naar de winkel en ook even naar buiten denk ik maar.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik vier me verjaardag...

Huis is klaar, vriendlief gaat me nieuwe auto helemaal poetsen en schoonmaken (verjaardagscadeautje) dan ga ik om 13.00 uur naar de kapper en eind van de dag visite ;)
    Oh en in de tussentijd dat ik bij de kapper zit gaan vriend en dochter de laatste dingetjes halen en krijg ik nog een cadeautje haha een mooie sleutelhanger voor me nieuwe auto :)

6. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik ga straks met mijn vriend richting Friesland voor een gezellig weekendje weg met zijn tweetjes.

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moet plat blijven liggen. Dus vanuit bed/bank manlief aanwijzingen voor het huishouden geven :D
    Vanavond komen vrienden langs. Zin in!

8. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hier komt paps nieuwe lampjes met ml in de babykamer ophangen, er hangt een lampje maar ik heb natuurlijk weer andere gevonden hihi past precies bij het bedje... En een klein kapstokje en nog 2 lampjes....
    En word eindelijk na bijna 3 boven op de gang de behuizing om hey stopcontact gedaan
    Mijn moeder zal ook wel mee komen

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben even aan het opruimen en schoonmaken terwijl de kinderen wat voor zichzelf doen, dan even boodschappen doen.. kleinste in bed en vanavond met een vriendin alle kinderen naar de mac.

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier geen flauw idee, dochter is niet lekker en heeft koorts, manlief is ziek en ik ben net aan het opknappen dus denk dat het gewoon rustig aan doen word en verder weinig..

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hier een rustig dagje.
    Ons jongste meisje ligt nu lekker te slapen.
    De oudste ligt ziek op de bank.
    Ik ga dadelijk maar wat opruimen en de was doen.
    Vanmiddag komt mijn moeder hier even opassen, moet nog even boodschappen doen.
    Vanavond gezellig frietjes eten.
    De kindjes lekker in bad en dan naar bed.
    En dan een heerlijk rustig avondje thuis :)

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zo eerst ff naar de winkel, nieuwe frituurpan halen. Daarna brengt man mij met de kids naar mijn ouders, en gaat hij werken. Dan tegen de avond word ik naar huis gebracht met de kids, of blijft iig onze dochter logeren en komt man mij weer ophalen. Geen idee hoe het loopt.

13. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hier schoonmaken en nog wat dozen leegruimen, verder geen idee. Manlief gaat zo werken dus moet maar weer bedenken hoe ik het weekend ga vullen:D

14. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nog wat babykleertjes wassen. Het deel wat droog is opvouwen en in de kast leggen. Even beneden stoffen, zuigen en de wc doen.
    Vanmiddag naar de verjaardag van mijn zwager en vanavond uit eten met de familie van mijn moeders kant(voor sinterklaas:cool:)

15. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Normaal doe ik op zaterdag vrijwel niks. Nou ja op wat huishoudelijke dingen na!

Ik moet vandaag rijlessen van 12 tot 2 en vanavond balansen op het werk vanaf 5 uur tot ....? Gelukkig is dat maar 1x per jaar haha.

16. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hee nog iemand uit Emmen wat leuk. :D

17. Wij gaan de hele dag opruimen :( Dinsdagavond hebben we een hele belangrijke afspraak, komt iemand bij ons thuis langs en dan moet alles blinken :p Heb wel zin in die afspraak, maar ik heb echt een vreselijke hekel aan opruimen..

Rond een uur of 4 vertrekken we naar Oudenbosch, gaan we naar m'n moeder (waar m'n oma en zusje + vriendlief ook zijn), eten we daar de overheerlijke spaghetti van m'n moeder en Damiën blijft daar slapen omdat wij morgen de Open Dag van Top Trouwlocaties hebben :)

18. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.858
    5.118
    113
    Home
    straks boodschappen doen
    wat laatste dingetjes voor de babykamer ophangen etc
    verder nog geen plannen

19. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Naar het zwembad met zoonlief en zijn ooms.

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wc papier halen ;) en dus maar meteen wat boodschappen doen. Hebben nu zakdoekjes :) heerlijk zacht

Deel Deze Pagina