Ja vind ik wel! Overal waar ik kom vragen mensen welk geurtje ik op heb en dat ik zo lekker ruik. En voor die prijs spuit ik wel eens een extra keertje
@bijnamama1988 zou je mij ook die lijst kunnen sturen? We hebben hier een winkel in de buurt zag ik! Ik wil het graag proberen. Kan ik alvast kiezen ipv dat ik daar uren keuzestress heb met 2 kids erbij .
Bij welke winkel zijn deze parfums te koop? Ik heb ook wel interesse in de lijst! Weet alleen niet of er veel winkels in het zuiden van het land zijn? Tips, graag!
Ik ga deze week toch eens een flesje halen. Ben nieuwsgierig geworden. Dochter wil ook vaak mijn parfum op en dan mag ze van mij haar eigen flesje wel voor dit geld. Hoort bij elke geur trouwens een ander flesje zodat je wel ziet welke geur erin zit? Of word het gelabeld ofzo?
Ja dat weet ik dus niet zeker. Die lijsten liggen in de winkels niet zo tentoongesteld, je moet er echt om vragen. Dit doordat ze niet mogen adverteren met merknamen, snap ik ook wel. Maar ja... als ik hem hier neerzet, krijg ik vast geen boete denk ik Ik zet de lijst er wel neer en haal hem morgen wel weer weg.
Ja de flesjes krijgen een sticker met bijv LA100 (dat is dan La vie est Belle). Je mag meestal de kleur vd dop zelf uitkiezen