gisteren is geboren mijn zusje, en ze heet Melanie. ze weegt 3150 gram en is 49 cm lang. nu zijn we met 4 zussen, willeke(34), Nienke(30, Shymaa(17) en Melanie(0) ben zo blij
Van harte gefeliciteerd meid. dat is toch hartstikke leuk,om op zón leeftijd nog een zusje te krijgen. Nu beleef je het natuurlijk veel intenser. Geniet er maar lekker van. Liefs Wendy
Goh, wat leuk zeg! Van harte gefeliciteerd! Even nieuwsgierig hoor maarre... hoe komt dat zo? Die grote leeftijdsverschillen? En Colin is nu oom met 10 maanden? Leuk! Groetjes Otje
dank jullie wel voor de felicitaties. zal ff uitleggen hoe het komt met dat leeftijdsverchil. mijn ouders zijn gescheiden, en hebben 2 dochters. mijn zus en ik dus. 34 en 30 jaar. mijn vader heeft een nieuwe vrouw, die ook 1 dochter heeft, dat is dus mijn stiefzusje. 17 jaar. en nu hebben mijn vader en zijn nieuwe vrouw weer een kindje gekregen, Melanie dus. dus het is ik heb een stiefzus en een halfzusje, maar ik zeg gewoon zussen, want zo voelt het het beste. wel superleuk, ik heb mijn zusje al een schone luier gegeven en in bed gelegt, kunnen de meeste broetjes en zusjes nog niet doen hihi groetjes Nienke
hihi ja idd, dat was wel grappig. kijk jongens dat hele kleine ukkie babietje daar is jullie nieuwe tante Melanie. ze zullen denk ik meer als neefjes en nichtje opgroeien. ze zullen haar niet als tante zien. maar dat is voor mij ook moeilijk voor te stellen dat ze mijn zusje is hoor. maar het voelt toch wel anders dan dat het een kindje van mijn zus zou zijn hoor. ik heb met haar toch een andere connectie vind ik. het zal wel een verwend meisje worden met 3 oudere zussen groetjes Nienke
ik ben er gister nog even geweest, maar goh wat is ze al verandert sinds ik haar zaterdag zag zeg. al een heel verschil met vrijdag toen ze net geboren was. kan me haast niet meer herinneren dat hetmijn kids ook zo was. maar wat een lief snoetje, zal binnekort een fotootje van haar plaatsen in mijn album. groetjes Nienke