Mijn zusje is gisteren bevallen van een gezonde dochter. Helaas is het niet gegaan zoals ze gewild hadden. Donderdag is ze door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis voor controle. Ze was toen 8 dagen over tijd. De verloskundige dacht namelijk dat het kind erg groot was. Na meting kwamen ze tot de conclusie: 3200 - 4200 gram en mocht ze weer naar huis. Om 3 uur 's nachts begonnen de weeen. Om half 2 vertrouwt de veroskundige het niet meer en stuurt ze door naar het ziekenhuis. Daar houden de weeen niet meer op heeft ze tussen de weeen door ook continu pijn. Toen ze alleen waren zakte de hartslag van de baby heel erg en is er hulp bijgeroepen. De baby kon niet tegen de sterke weeen en kon er ook nog niet uit (6cm) Ze kreeg een weeen remmer toegediend om haar tot rust te laten komen en de baby's hartslag weer op pijl en er werd besloten een keizersnee te gaan doen. Toen heeft ze snel m'n moeder gebeld over hoe en wat en die belde mij weer. Dit was onder de wedstrijd van Nederland. Om haar wat rust te gunnen heb ik gezegd na de wedstrijd te komen. Om 7.43 zei ik tegen mijn vriend, volgens mij is het er en achteraf zat ik er maar 5 minuten vanaf. 7.38 is ze gehaald en ze is 4405 gram. Volgens de gyneacoloog had ze dit waarschijnlijk ook niet alleen gered. Maar gelukkig is met beide alles goed. Nu maar hopen dat ik over een poosje kan zeggen dat ik net zwanger was op het moment dat Tara is geboren.
gefeliciteerd met je nichtje en ja dat zou wel super zijn he als je haar dat kan vertellen ik ga voor je duimen wens ze een fijne kraamtijd toe
Gefeliciteerd! en hopenlijk zijn ze er snel weer boven op! want het was een heftige bevalling/ keizersnee zo te lezen!
Kan ik er nog aan toevoegen dat dezelfde datum mijn buurvrouw is bevallen van een (2e) zoon. 4950 gr. Doe dat maar na!!!