Ik heb ook wel opgepast en heb diploma's in dat vak maar dan kreeg ik 50 euro van 13.00 tot een uur of 21.00. Kind was 8 jaar. Als ik de hele middag tot diep in de avond moet gaan oppassen no way voor 50 euro..... ( ik was toen 24 ) Ze zal ook wel raar kijken als ze ook schoon komt maken bij je, dat is meestal 10 a 11/12 euro per uur en voor oppassen maar 5 ? Ik vind oppassen altijd een grotere verantwoordelijkheid dan schoonmaken.
Nee joh, je zit toch in een vreemd huis? Dus je zit in feite te wachten tot het kind wakker wordt, en 's avonds zit je wakker te blijven tot de ouders thuis zijn, in je eentje ( Dus geen gezellig avondje met vrienden oid ) Ik pas zelf komende zomer ook ivm een bruiloft op mn 2 buurmeisjes, s avonds na het eten komen ze en ze blijven slapen, tot lekker laat de volgende ochtend zodat hun ouders lekker kunnen uitslapen en bijkomen. Ik doe 't gewoon voor niets hoor, maar als ik er een bosje bloemen voor zou krijgen of een kado bon zou ik het ook prima vinden. Maar dan zijn de meiden dus bij mij thuis.
Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb met haar afgesproken 5 euro per uur. Ik vind dat zelf ook meer dan genoeg en omdat ik toch een uurtje later weg kan kom ik dan op 60 euro. Ik vind dit zelf meer dan genoeg en zij was er overigens ook heel tevreden mee (ze wilde het zelfs voor minder doen).