Straycat.. wel op volgorde toch? Of is het wie eerst komt wie het eerst maalt ?? 😄 dan moet ik extra veel kijken hihi. je hebt het er zo maar druk mee meis hihi
Hoi, toch even een vraagje. Want ik zie dat je ook al mensen meeneemt naar de volgende ronde. Kun je je daar nu al voor aanmelden dan? Want ik heb een abbo genomen en krijg op het moment echt heel veel mailtjes. Ga steeds braaf kijken en zit netjes te wachten. Maar weet nu even niet meer Hoe het zit.
Als je je al kan aanmelden voor de volgende ronde zou ik ook heel graag op "de wachtlijst komen" hihi. Ik wacht wel even met een privé berichtje sturen tot ik weet of dit überhaupt wel kan!
Daarom vroeg ik ook op volgorde !! Want wij hadden al heel vlot bericht. Want volgorde is dan wel zo netjes. Ik heb me iig al aangemeld.
Ik wil me bij deze ook graag aanmelden. Ik heb een abbo genomen dus ik wacht het rustig af Misschien een idee als er weer ruimte is om de namen te noemen van diegene die aan de beurt is/zijn?
Ik wil me ook wel graag aanmelden voor een legging... Ik wacht rustig af. Ik neem een abbo, weet niet of je bepaalde tijden hebt..
Dames, ik ga even een stop nemen met mensen aannemen. Ik leg alleen op zaterdag en zondag (mocht er tijd zijn). En de aanmeldingen stromen binnen Is niet erg. Maar anders moet iedereen wachten tot eind 2015 omdat de wacht tijd te lang is. Ik zal aangeven als er weer tijd is. Dan kunnen er weer mensen bij.