Zo... hij klopt bij mij ook wel verwacht ik, apart hoe zoiets precies kan kloppen op je gevoel in ieder geval... Thanks voor het leggen, erg leuk!
kom je er een beetje door heen heb je gisteren al een pb gestuurd zou zeggen neem lekker de tijd voor iedereen super dat je dit doet ben straks benieuwd naar de mijnne
pff heb er nu 10 gedaan en haha is best zwaar en dan bedoel ik vooral het tikken van de uitleg hahahahahahah
ik heb van 65 tot 42 gedaan nu stop ik even pfff kramp in me vingers van het tikken voor de mensen die de kaarten al gerkegen hebt de uitleg kan heel moeilijk zijn sorry daarvoor maar je moet je jezelf er echt in vinden en goed nadenken gr deesi
Dit waren mijn kaarten. Heb even vet gemaakt wat ik herken, en dat wat me even niets zegt ga ik even goed over nadenken je verleden kaart is aas van zwaarden duiding - wilskracht , denken -leed -"nee" in tegenstelling tot " ja" -kracht door tegenstand -onderscheiden en beslissen -duidelijkheid jou heden kaart is kelken VI duiding -wij bekijken de wereld door de ogen van een kind -kwetsbaar, open , vertrouwen -het wonder der schepping -kinderlijk, of het innerlijke kind in ons jou toekomst kaart is staven X duiding -te veel verandwoordelijkheid en verplichtingen -blinde inspanning -doelloosheid ( Ervaar ik nu, hoop dat het snel opgelost is ) -zoek afstand tot je situatie - ga op vakantie (zit wel in de planning) Bedankt voor het leggen !
dank je wel voor het kaartleggen deesi! ik had de volgende kaarten: verleden: de wereld. staat voor evenwicht enzo. klinkt wel erg positief allemaal terwijl ik het toch lange tijd niet zo zag zitten. maar mijn lot aanvaarden was destijds een goede zet. heden: pentakels IX. die kan ik beter plaatsen. ik heb bewust gekozen mijn pad alleen te bewandelen en voel meer op het ogenblik erg goed en evenwichtig bij. (ik dacht trouwens dat deze kaart ook financieel geluk betekende. ik heb een koninginnedaglot hahahaha) toekomst: ridder van zwaarden. deze kaart staat voor strijd en ruzie. ik hoop dat ik dat niet krijg!!!
Deesi, Heel erg bedankt meid. Het klonk me allemaal goed in de oren. Ga nog even verder verdiepen in het bericht wat ik heb gekregen van jou. Lief dat je dit doet voor ons allemaal. Groetjes
Hoi! Het klopt bij mij meerendeels wel hoor!! Heel apart, je beschrijft mijn karakter heel goed! Heb onlangs een kaartlegging gehad voor een healing aan en jij zegt in grote lijnen hetzelfde! Bedankt!!!
hoi hoi , ik heb je ook een pb gestuurd ,maar neem je tijd meis. je zal het druk zat hebben. en ik heb geduld. groetjes diana oepsje hebt een stop(ohh had ik maar niet alleen de laatstebladzij gelezen) sorryyyyyyyy sorryyyyy
Deesi ik had je net een pb gestuurd maar lees nu net dat je een stop hebt.(heel begrijpelijk)Mocht je weer tijd hebben dan hoor ik het anders wel of ik lees even hier mee.
Deesie bedankt voor het lezen Dit waren mijn kaarten: duiding -pijn , het gebroken hart -oude wonden -tranen , loutering -liefdesverdriet Dit klopt, men heeft mij in het verleden veel pijn gedaan in verschillende opzichten jou heden kaart is staven VI duiding -overwinning, leiderschap -optimisme, positiviteid -zelfverzekerheid, vertouwen -waardering in de wereld Dit klopt ook jou toekomst kaart is zwaarden IX duiding -nachtmerrie en vertwijfeling -kwellende gedachten en zorgen -tijd om wakker te worden -ontdek je mogelijkheden die laatste kaart is volgens mij niet zo heel positief of wel? :O nachtmerrie en vertwijfeling moet ik er dan aan denken dat er "slechte" dingen gaan gebeuren ofzo?
Mischien maak je wat mee en dat het tijd is om na te denken en je mogelijk heden te ontdekken de kaart kan heel veel zeggen op iets zoals de kaart de dood betekend niet altijd de dood snap je wat ik bedoel
laat je het hier weten als je weer verder gaat? zo ook wel graag willen weten welke kaarten je voor me trekt